Norwegian15 ScanFlyer Blue 23 Jun 2011 #1 Nytt bilde på Airliners.net Her er bilde mitt God sommer alle sammen!! Last edited: 23 Jun 2011
TKDahl The Heraklion Spotter :) 23 Jun 2011 #2 Re: Nytt bilde på Airliners.net Gratulerer, det var et flott bilde TK:fly
sk931 ScanFlyer Rusty 23 Jun 2011 #3 Re: Nytt bilde på Airliners.net JA det er godt billede, men bliver dog ødelagt af vandmærket tværs gennem billedet. Hvorfor egentlig ??? Hvorfor ikke over eller under selv motivet...du kan jo bare gøre vandmærket kraftigt. Som det står ødelægger det motivet,synes jeg Hilsen Ole Last edited: 23 Jun 2011
Re: Nytt bilde på Airliners.net JA det er godt billede, men bliver dog ødelagt af vandmærket tværs gennem billedet. Hvorfor egentlig ??? Hvorfor ikke over eller under selv motivet...du kan jo bare gøre vandmærket kraftigt. Som det står ødelægger det motivet,synes jeg Hilsen Ole
Norwegian15 ScanFlyer Blue 23 Jun 2011 #4 Re: Nytt bilde på Airliners.net Takk folkens Ja der sier du noe, du har helt rett. Tenkte ikke helt over det, men skal huske på det til neste gang
Re: Nytt bilde på Airliners.net Takk folkens Ja der sier du noe, du har helt rett. Tenkte ikke helt over det, men skal huske på det til neste gang
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 23 Jun 2011 #5 Re: Nytt bilde på Airliners.net Gratulerer, dette må vel gi deg mersmak.