Med forbehold, jeg mener å huske at det skal være klart til sommeren 24 ish.
Hva er oppdatert status her? Når i 2024 kan man forvente de første delene åpner?
Og hva men ankomst utland?
Med forbehold, jeg mener å huske at det skal være klart til sommeren 24 ish.
Hva er oppdatert status her? Når i 2024 kan man forvente de første delene åpner?
Og hva men ankomst utland?
Mye testkofferter bak gjerdet i dag.
![]()
Snart rives veggen paa OSL ned og det nye bagasjeanleggene som er erstatning for det som ble revet under COVID skal testes i sommer. Vanlig trift fra hoesten.
Planen er prøvedrift fra 22/4 og full drift fra 20/5. SGH skal ha de fleste av sine selskaper der mens RH, WGH og Menzies skal være på område 1, 2, 3 og 10.
Ankomst utland har ikke en eksakt dato, men anslaget er sen mai.
Blir hele det nye anlegget og det gamle integrert som et anlegg? Altså, hvis jeg skal til bagdrop, kan jeg da levere det til uansett bagdrop, eller blir de delt opp etter flyselskapet du skal fly med?
Blir hele det nye anlegget og det gamle integrert som et anlegg? Altså, hvis jeg skal til bagdrop, kan jeg da levere det til uansett bagdrop, eller blir de delt opp etter flyselskapet du skal fly med?
Område 5 og 6 blir med de nye selvbetjentskravnkene, mens 7 har mer den gamle manuelle typen.
Hva skjer med 4? Der er det jo den gamle innsjekkings «øya» fortsatt i drift
Øy nr. 4 planlegges revet i høst/vinter, etter hvert som det nye anlegget har satt seg, så vidt jeg forstår. Mesteparten av jobben ligger i det som skjer "under gulvoverflaten"
Område 5 og 6 blir med de nye selvbetjentskravnkene, mens 7 har mer den gamle manuelle typen.
Hva skjer med 4? Der er det jo den gamle innsjekkings «øya» fortsatt i drift
![]()
![]()
Er innsjekken til SAS der den har vært siste to årene, eller er den flyttet?
Hvertfall noe, og tilbakemeldingene er stort sett negative. Bagkvaliteten, altså hvor mye som må ettersendes, har ikke vært overbevisende i sommer (selskapenes punktlighetsfokus har riktignok en del av skylden). Prio bag blir normalt ikke skilt ut til tross for at anlegget er splitter nytt og skulle være bedre, og enkelte dager blir ikke baggene for flere titalls flyvninger skilt mtp transfer og lokal engangHva er egentlig status her nå? Har de i større grad begynt å ta det i bruk?