Nyt rygte: Continental til CPH

• Thread starter Thread starter PP
  • Start date Start date
Re: Nyt rygte: Continetal til CPH

En annoncering af EWR-CPH er tilsyneladende nu lige på trapperne... stay tuned!

Originally posted by PP
En annoncering af EWR-CPH er tilsyneladende nu lige på trapperne... stay tuned!
Er vel det hele denne tråden har dreid seg om siden 22.september....
Etter hva jeg forstår så er det visst bestemt og en venter altså kun på annonseringen.

Jo det er det! Men rygtet har jo gået op og ned - i går kom de - i dag var det usikkert - nu ser det ud til at de kommer...

Jeg vil bare gerne have det endeligt bekræftet! :spin:

Jo forstår selvsagt det....tror nesten en får vente til pressekonferansen er over ;)

Der kommer meget forskellige meldinger i denne sag.

På Routes i går afviste chef for planlægning i Continental G.W. Anslinger alle rygter om Continental til København. Der er ingen grund til at gå ind på SAS' hovedhub CPH af konkurrencehensyn udtalte han.

Amerikanske flyselskaber sætter København på vågeblus

Begynder efterhånden af tvivle lidt omkring hvad der sker med Continental og CPH...

RB-Børsen meddeler følgende :up:

KBHL: Endnu et selskab åbner oversøisk rute fra Kastrup

Endnu et flyselskab åbner en oversøisk rute med udgangspunkt i Kastrup. Det meddeler Københavns Lufthavne.
- Et af verdens førende flyselskaber åbner oversøisk rute fra København. skriver selskabet, der vil offentliggøre de nærmere detaljer på pressemøde torsdag formiddag...

Hvilket selskab mon det kan være :spin:

Originally posted by PP
RB-Børsen meddeler følgende :up:

KBHL: Endnu et selskab åbner oversøisk rute fra Kastrup

Endnu et flyselskab åbner en oversøisk rute med udgangspunkt i Kastrup. Det meddeler Københavns Lufthavne.
- Et af verdens førende flyselskaber åbner oversøisk rute fra København. skriver selskabet, der vil offentliggøre de nærmere detaljer på pressemøde torsdag formiddag...

Hvilket selskab mon det kan være :spin:

LH som overtar SAS Intercont ? :naughty:

ja det lukter jo Continental ,men jeg må si at det hadde vært mere morro om det var et annet selskap vi allerede ikke har i skandinavia.

Emirates foreksempel....

Originally posted by P.A. VIKING
LH som overtar SAS Intercont ? :naughty:

hvorfor :naughty: ? LH driver da langruter med overskud - det ville da være en behagelig forandring

Kunne det mon være ANA med rute til Ny japansk destination, eller
Air China med rute til Canton.........
Eller måske, og det er lidt "out in the blue" Qantas med turist rute til Australien

Håbet er lysegrønt

Hilsen
Ole

Rart ANA eller JAL ikke har dukket opp på ARN eller CPH ettersom både Finnair og SAS gjør det så bra på japan rutene. Slotsene begrenser jo SAS på tokyo, og slots regner jeg med i alle fall at ANA og JAL har!

mine penge er på SZ fra CAN eller NH/JL fra KIX/NRT/NGO.
JL har jo før været på CPH i forbindelse med en CDG/AMS rute via SVO hvis jeg ikke husker helt galt.

QF tror jeg ikke på - de har netop droppet CDG, så kan jeg ikke se for mig at de åbner på CPH

Ja så får drømmene frit slag kan jeg se... :)

Hvis det ikke er Continental bliver jeg meget overrasket!

Men drømmene kan jo få frit løb hvad angår den mulige tredje aktør Boserup har udtalt sig om - hvis det vel og mærke bliver en realitet.

De mest sandsynlig bud anser jeg som:

Emirates DXB-CPH
South African JNB-CPH
Qatar Airways DOH-CPH
Etihad AUH-CPH
Korean Air ICN-CPH (Har jo stor succes med deres cargo rute)

Originally posted by Thomas
En kan jo bare drømme om en CPH-JNB rute. :devot:

Ja det var jo tæt på for et par år siden og tilmed annonceret af South African, men desværre...

Siden da er SA kommet med i Star Alliance hvilket burde gøre CPH attraktiv for dem, men samtiddig er deres nuværende politik hvis nok at de vil tilbyde daglige forbindelse på de europæiske destinationer de flyver - det tvivlet jeg stærkt på trafikken til Skandinavien er stærk nok til.

Altså, et selskab, jeg også kunne forstille mig i CPH, er et vi endnu ikke har haft
oppe i denne diskussion,,og det er ........

Vietnam Airlines med en rute til Ho Chi Minh City eller Saigon som jeg foretrækker

Det er bestemt en mulighed, når man ser på hvor mange vietnamesere der bor
i Skandinavien,jeg vil tro at flertallet af de PAX der skifter fra SK/TG i BKK til
andre destinationer skal til SGN.

Hilsen
Ole

Hva med American Airlines til JFK med 757? De har allerede annonsert at de skal starte rute med 757 mellom NCL og JFK neste år.

Min danska kunde ju vara bättre, men utifrån artikeln om jag har förstått allting rätt så var hela continental grejen ett löst rykte.

http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=5499

mvh alf

Originally posted by sk931

Altså, et selskab, jeg også kunne forstille mig i CPH, er et vi endnu ikke har haft
oppe i denne diskussion,,og det er ........

Vietnam Airlines med en rute til Ho Chi Minh City eller Saigon som jeg foretrækker

Det er bestemt en mulighed, når man ser på hvor mange vietnamesere der bor
i Skandinavien,jeg vil tro at flertallet af de PAX der skifter fra SK/TG i BKK til
andre destinationer skal til SGN.

Hilsen
Ole

Vietnam Airlines har jag svårt att se skulle finna en marknad att flyga till Skandinavien. Det må bo en del vietnameser här, men inte tillräckligt många för att motivera en linje till Köpenhamn. Det bor en hel del vietnameser runt om i världen, bara i Kanada några hundra tusen, men trots det flyger Vietnam Airlines idag utanför Asien endast till Paris.

Enda chansen tror jag till att vi skulle få se VN hit skulle vara om turismen från Skandinavien till Vietnam ökade kraftigt, men jag tvivlar på att Vietnam kommer utvecklas till att bli det Thailand är idag.

Back