Nye Sterlingruter kommer

Samme hva Sterling gjør får de pepper her inne.
Nå er det galt at de reklamerer også.
Nesten litt komisk dette. :colgate:

Originally posted by litt-amatør

Men mye av problemet her ligger vel i at på de store rutene i Norge så krever passasjerene ganske høy frekvens. Rutene blir i liten grad brukt, i særlig grad av de som legger igjen mye penger i billetten, hvis det ikke er hyppige avganger. Det nytter ikke å komme med 2 daglige f eks mellom Oslo og Bergen. Ellers hadde vi nok sett flere aktører på den ruten, som utvilsomt er stor, også i internasjonal sammenheng. Har selv nylig opplevd å se hvordan passasjerer på dagstur mellom store norske byer ikke aner hvilket fly de drar hjem med osv.

Det kunne uansett vært spennende å se hvordan det ville gått med en aktør som tok sjansen på å fly en eller to avganger mellom Oslo og Bergen og kun kriget på pris. Selv om markedet ikke er helt sammenlignbart, så hindrer ikke høy frekvens LON-PAR Easyjet i å (formodentlig) tjene penger på en-tre daglige avganger.

Jeg tror ikke det kommer til å skje, men det hadde vært morsomt å se noen prøve.

Men da hadde det vært morsomt å høre:

- Hva mener dere Sterling bør gjøre for å komme på beina igjen? (Bortsett fra å være mer nøye med hvor de reklamerer?) Hvor bør de fly, eller ikke fly, og hvordan?

- Hvorfor har DY lykkes, men ikke NB?

Det er særdeles sparsomt med info. om trafiktal og økonomi
fra Sterling for tiden.

1 kvt. 2007 har NB haft 707.000 pax, ca. halvparten af DY.
Jeg tipper dog væsentlig flere pax i 2 kvatal, og gætter på
et nulresultet eller lille overskud når året er omme !

Originally posted by Jan

Det er særdeles sparsomt med info. om trafiktal og økonomi
fra Sterling for tiden.

1 kvt. 2007 har NB haft 707.000 pax, ca. halvparten af DY.
Jeg tipper dog væsentlig flere pax i 2 kvatal, og gætter på
et nulresultet eller lille overskud når året er omme !

Slik er det når de pynter bruden for salg....

Originally posted by Isbamse

Men da hadde det vært morsomt å høre:

- Hva mener dere Sterling bør gjøre for å komme på beina igjen? (Bortsett fra å være mer nøye med hvor de reklamerer?) Hvor bør de fly, eller ikke fly, og hvordan?

- Hvorfor har DY lykkes, men ikke NB?

De bør legge ned hele greia, det er ikke noe å komme på beina for...

De har ikke lykkes fordi de ikke vet hva de driver med, ikke at jeg heller gjør det. Men jeg driver ikke et flyselskap...

Det er idiotisk å tro at det skal funke fra OSL, CPH og ARN. Ønsketenkning kalles det...

Originally posted by Stian

Samme hva Sterling gjør får de pepper her inne.
Nå er det galt at de reklamerer også.
Nesten litt komisk dette. :colgate:

henger meg på den....blir litt for dumt!

Back