Nye ruter - OSL 2011

Skal ikke SAS ha noen avgang til MUC på søndager?
Ikke mulig med en weekendtur altså..

Alle avganger mellom Tyskland og Norge er i samarbeid med Lufthansa, og de selges om hverandre, og LH har 3 daglige til MUC....så bør gå fint med en weekendtur!

Førstepost blir straks oppdatert med ny rute, SAS OSL-SVO.

I tillegg er Delta fjernet. Malev er fremdeles usikkert med tanke på oppstart 27. mars.

Skulle ikke DY begynne flyvninger til EWR og BKK i 2011 da? er disse utsatt eller tar jeg bare grundig feil?

Vet det er mange her inne som sitter med inside information, så da lurer jeg på om noen har hørt noe nytt angående Malev?

For Delta blir jo ikke noe av før 2012, og det er synd. Men Malev hadde vært en liten trøst.

Hadde heller ikke hatt noe imot å få LOT tilbake, men det skjer nok ikke sommeren 2011.

Last edited:
Skulle ikke DY begynne flyvninger til EWR og BKK i 2011 da? er disse utsatt eller tar jeg bare grundig feil?

Utsatt. Det var en konsekvens av at de valgte 787 (selv om de muligens hadde fått forsinkelser også med Airbus).

Førstepost blir straks oppdatert med ny rute, SAS OSL-SVO.

I tillegg er Delta fjernet. Malev er fremdeles usikkert med tanke på oppstart 27. mars.

I følge min informasjon så kommer Malev til å starte opp igjen 28 mars, og da sikkert med hyggelige åpnings priser. Ser ut til at planlegger en rundtur på ettermiddagen.

Litt uvanlig at man starter salget så sent ... ingenting i salgssystemene heller, og Oslo er heller ikke satt opp på MA's webside ...

Litt uvanlig at man starter salget så sent ... ingenting i salgssystemene heller, og Oslo er heller ikke satt opp på MA's webside ...

Enig at dette er uvanelig, men jeg har "håndfaste" bevis på at de har tenkt å starte opp (igjen) . Skal vi tro at de ikke er så veldig gode på dette med markedsføring ??? og at det kanskje var grunnen til at det gikk dårlig forrige gangen. BUD er absolutt et sted som er verdt mnge besøk, særlig nå når folk har begynt å "gå lei av" Praha. :old

MA er generelt proffe, så det er en av grunnene til at jeg synes dette er rart. Jeg hadde mye med dem å gjløre i min forrige jobb.

Ellers er jeg enig at BUD er verdt et besøk. Kjempekoselig by å bare gå og rote rundt i og spise og drikke.

I følge min informasjon så kommer Malev til å starte opp igjen 28 mars, og da sikkert med hyggelige åpnings priser. Ser ut til at planlegger en rundtur på ettermiddagen.

Hvis dette stemmer, er det fantastiske nyheter! Malev er hjertelig velkomne, så jeg håper virkelig de gjør alvor av det :)

Om jeg husker rett, så var vel også Thai Airways ganske så sent ute de også. Det er fremdeles over to måneder til 28. mars, så hvis ruten blir lagt ut for salg i løpet av de neste dagene så er det jo ennå en god stund til ruten starter opp.

Last edited:

Noen som har hørt noe mer om dette?

Finner bra priser med Malev i påsken fra Stockholm til f.eks Beirut, men hadde jo vært interessant å sett hva samme turen hadde kommet på fra Oslo.

Malev og Aerosvit kan nå strykes av lista.

Men Norwegian kommer med tre nye sommerruter fra OSL:

Pristina, Sarajevo og Athen (disse rutene gikk fra RYG i fjor, men flyttes nå altså til OSL.

Listen skal nå være oppdatert, Nyheten OSL-MAD legges inn så fort en moderator er på saken. :)

SK4677 08:40 - 12:25 OSL-MAD x2xxxxx
SK4678 13:15 - 16:40 MAD-OSL x2xxxxx

Last edited:
Malev og Aerosvit kan nå strykes av lista.

Men Norwegian kommer med tre nye sommerruter fra OSL:

Pristina, Sarajevo og Athen (disse rutene gikk fra RYG i fjor, men flyttes nå altså til OSL.

Skall ikke Aerosvit starte opp rute til Kiev likevell? Jeg tror at Feel Air kan også strykes av lista :D

Back