Skal ikke SAS ha noen avgang til MUC på søndager?
Ikke mulig med en weekendtur altså..
Alle avganger mellom Tyskland og Norge er i samarbeid med Lufthansa, og de selges om hverandre, og LH har 3 daglige til MUC....så bør gå fint med en weekendtur!
Skal ikke SAS ha noen avgang til MUC på søndager?
Ikke mulig med en weekendtur altså..
Skulle ikke DY begynne flyvninger til EWR og BKK i 2011 da? er disse utsatt eller tar jeg bare grundig feil?
Førstepost blir straks oppdatert med ny rute, SAS OSL-SVO.
I tillegg er Delta fjernet. Malev er fremdeles usikkert med tanke på oppstart 27. mars.
Litt uvanlig at man starter salget så sent ... ingenting i salgssystemene heller, og Oslo er heller ikke satt opp på MA's webside ...
I følge min informasjon så kommer Malev til å starte opp igjen 28 mars, og da sikkert med hyggelige åpnings priser. Ser ut til at planlegger en rundtur på ettermiddagen.
Litt uvanlig at man starter salget så sent ... ingenting i salgssystemene heller, og Oslo er heller ikke satt opp på MA's webside ...
I følge min informasjon så kommer Malev til å starte opp igjen 28 mars, og da sikkert med hyggelige åpnings priser. Ser ut til at planlegger en rundtur på ettermiddagen.
SK4677 08:40 - 12:25 OSL-MAD xxx4xxx
SK4678 13:15 - 16:40 MAD-OSL xxx4xxx
Malev og Aerosvit kan nå strykes av lista.
Men Norwegian kommer med tre nye sommerruter fra OSL:
Pristina, Sarajevo og Athen (disse rutene gikk fra RYG i fjor, men flyttes nå altså til OSL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.