Nye ruter Osl 2010

Nei, det har vaert kjent et halvt aars tid. Men skulle det ikke vaere fire dager i uka?

Det har vel "alltid" vært tre, i hvertfall siden den ble offentlig. Mener dog det var noe prat i tråden jeg linket til om at det skulle vært fire.

Jeg mener Dag sa noe om at det opprinnelig skulle være 4 men at det ikke var fly nok til dette.

EDIT: Hvis en leser innlegg 68 i den tråden Martin linket til, så blir dette bekreftet.

Hva skjedde med airBaltic-ruten fra Vilnius til Oslo? Skulle starte 17. mai, men jeg finner ingen direkteruter, med unntak av Norwegians tre ukentlige.

Jeg skal til Vilnius to ganger med jobb i juni/juli og tenkte jeg skulle prøve direkteruten, men booket heller SAS via København, som nå har økt fra to til tre daglige etter at ruten ble gjenåpnet i januar.

Last edited:
Hm, merkelig. Virker som om ruten kun ble flydd et par-tre ganger (jamf. flightstats.com) før den ble lagt ned... Må ha vært usedvanlig dårlig belegg og bookingtall. Noen som vet mer?

Update: Fikk bekreftet nå at ruten ble lagt ned etter to flyvninger grunnet ekstremt dårlig belegg og bookingtall. Dessverre.

Back