Etter ansettelsesstopp i SAS på kanskje 12-13 år, snakkes det nå om ansettelser av et større antall piloter igjen.
Thomas Cook Airline Scandinavia hadde ansettelsesstopp i nesten 10 år, men har ansatt et relativt stort antall piloter de siste 2-3 årene, og nå planlegges det igjen for inntak av nye co-pilots for selskapets A320 / A321. Basene blir CPH, OSL, ARN, BLL og GOT.
Ansettelsene kommer i tillegg til at de må låne engelske FO-kolleger fra Thomas Cook UK, for å klare øket vinterproduksjon med totalt 5 A330.
Betingelsene i selskapene er markedets beste, så interesserte og kvalifiserte bør "ta action"!
Tally-Ho
Thomas Cook Airline Scandinavia hadde ansettelsesstopp i nesten 10 år, men har ansatt et relativt stort antall piloter de siste 2-3 årene, og nå planlegges det igjen for inntak av nye co-pilots for selskapets A320 / A321. Basene blir CPH, OSL, ARN, BLL og GOT.
Ansettelsene kommer i tillegg til at de må låne engelske FO-kolleger fra Thomas Cook UK, for å klare øket vinterproduksjon med totalt 5 A330.
Betingelsene i selskapene er markedets beste, så interesserte og kvalifiserte bør "ta action"!
Tally-Ho