Re: Norwegian 'mest punktlig' og 'der det skjer'
Tar selvkritikk for også å ha rotet til tråder i kveld - bra moderatorene har ryddet opp.
Det er på en måte bra - og på en annen måte synd. Det er bra fordi det skal utgjøre en forskjell å ha gullkort - man skal få bedre service ellers er det jo ikke noe poeng. Jeg vet ikke hva slags service kunder uten dette kortet får, men det er veldig synd om episodene dc-8-63 forteller om er representative. Da gir det jo ingen merverdi å reise med et nettverksselskap.
Jeg opplevde en kansellering i forrige uke (se http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=95211) og jeg lurer nå på hva slags service jeg ville fått om jeg ikke hadde hatt gullkort. Jeg tok ombookingen denne dagen som en selvfølge - SAS hadde jo gjort nok skade ved å kansellere - men det var kanskje ikke spesielt selvfølgelig?
Mens jeg har stått stille i skammekroken har gode moderatorer ryddet opp slik at dette nå er samlet i en tråd.
Tar selvkritikk for også å ha rotet til tråder i kveld - bra moderatorene har ryddet opp.
SAS oppleves anderledes for meg enn det gullkundene forteller om,
Det er på en måte bra - og på en annen måte synd. Det er bra fordi det skal utgjøre en forskjell å ha gullkort - man skal få bedre service ellers er det jo ikke noe poeng. Jeg vet ikke hva slags service kunder uten dette kortet får, men det er veldig synd om episodene dc-8-63 forteller om er representative. Da gir det jo ingen merverdi å reise med et nettverksselskap.
Jeg opplevde en kansellering i forrige uke (se http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=95211) og jeg lurer nå på hva slags service jeg ville fått om jeg ikke hadde hatt gullkort. Jeg tok ombookingen denne dagen som en selvfølge - SAS hadde jo gjort nok skade ved å kansellere - men det var kanskje ikke spesielt selvfølgelig?
Last edited: