STARSHIP 2
ScanFlyer Gold
Re: Nye jagerfly, nei vi bygger høyhastighetstog i stedet
(sikkerhets)politikk er vel grunnen til at vi vil holde usa glade.. erurofighter er mest tysk og engelsk, litt italiensk og spansk, kan vel kalles europeisk da. De eneste av dem amerikanerne liker nå er vel engelskmennene..
det med at gripen er ca 50% amerikansk gjennom SAAB er bare noe jeg har hørt fra en kar som jobber litt med dette spørmålet..
Originally posted by Someone
Originally posted by JohnnyEagle
Eurofighter har jeg ingen tro på, av den enkle grunn av at det er tysk (mer eller mindre..).
Vel tyskerne har jo levert både tanksene i form av Leopard og det meste av våpnene (Ag-3, MG-3 og MP-5, samt Glock er vel Østeriks hvilken gjør den nesten tysk) så ser ikke hvorfor de ikke kan levere fly også.....dessutene er Eurofighter Europeisk og ikke tysk
(sikkerhets)politikk er vel grunnen til at vi vil holde usa glade.. erurofighter er mest tysk og engelsk, litt italiensk og spansk, kan vel kalles europeisk da. De eneste av dem amerikanerne liker nå er vel engelskmennene..
det med at gripen er ca 50% amerikansk gjennom SAAB er bare noe jeg har hørt fra en kar som jobber litt med dette spørmålet..