Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Rent propaganda utspill nå like før Krabi angivelig skal komme. Dessuten, andre selskap får da tak i brukte A340/A330 uten problemer....nye ruter fra OSL vil også tappe fra CPH/ARN da SAS etter sigende skal ha mye pax på Norge på disse rutene...og innen de klarer og hoste opp fly så er konjunkturen så nedatgående og muligens har nye hendelser i verden ført til at det ikke er aktuellt.
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=535327SAS har i dag 11 fly som passer i de interkontinentale rutene, men ifølge Dueholm har man nok passasjerer til å sysselsette 15-16 fly.
Det er greit og poenget er tatt om at SK IC overhodte ikke ser marked fra OSL. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor man må fortsette med dette tøyset med å komme med slike tøysete uttalelser hver fjerde måned om OSL-NYC og OSL-Bangkok. Fordi man vil skremme andre selskaper? Det er egentlig blitt en parodi hele saken.
Rent propaganda utspill nå like før Krabi angivelig skal komme.
Ja, OSL-NYC er vel helt håpløst når CO blir en del av Star-familien?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.