http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=17836
Både OSL - NYC og OSL - BKK? Kan det være riktig?
Både OSL - NYC og OSL - BKK? Kan det være riktig?
Disse fly, som endnu ikke er ”nummereret” af flyfabrikkerne, er dog tidligst klar om ca. fem år. John Dueholm understregede, at det ikke er f.eks. Airbus’ kommende 350-serie eller Boeings kommende 787-type.
Men hvornår SAS Koncernen er klar til de store investeringer i flere langrutefly er ikke afgjort.
Kan noen finne frem lappesaker og sykkelpumpe så luftslottet ikke punkterer helt?
:lol:EN
Den som ler sist, osv.....
Her er det mange som kommer til å måtte svelge i seg kommentarene, kanskje allerede neste sommer. Vet ikke helt med SAS, men....
OSL diskuterer konkret med flere selskaper, jeg har innside innsikt, og skal holde dere oppdatert etterhvert som prosessene skrider frem.![]()
I såfall er dev vel jeg som må lide på min sadel. Dog lykkelig^_^
Den som ler sist, osv.....
Her er det mange som kommer til å måtte svelge i seg kommentarene, kanskje allerede neste sommer. Vet ikke helt med SAS, men....
OSL diskuterer konkret med flere selskaper, jeg har innside innsikt, og skal holde dere oppdatert etterhvert som prosessene skrider frem.![]()
Men her er det jo snakk om SAS, og SFO-ruta har vi ledd av lenge, sammen med SAS fra OSL til "hvem-vet-hvor-lang-av-gårde". At andre kommer inn vil ikke overraske, men der er vi ikke helt i luftslottland.
Jepp, men med nye og litt mindre fly: B-787, så er det vel mulig en gang langt fram i tid. Pr idag så virker det ikke som om SAS vil starte IC fra OSL, uansett hvor mye vekst det er til USA og Asia fra Norge.Skal man lære av fortiden så er SAS utalelser om nye IC ruter det sikreste tegnet på at de aldri kommer!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.