Nye intercont-destinasjoner?

Disse fly, som endnu ikke er ”nummereret” af flyfabrikkerne, er dog tidligst klar om ca. fem år. John Dueholm understregede, at det ikke er f.eks. Airbus’ kommende 350-serie eller Boeings kommende 787-type.

Også kallt: tåkeprat.

-A
 
Tror det ikke før jeg ser det, gitt!

"Danske Flyvejournalister"??? Er det journalister med vinger?? Finnes det også en gruppe som heter "Danske dykkerjournalister"?? Ja, jeg bare spør! Og er det rart at man drikker???

TGIF!

BF:cool2
 
*Uppercut vrir seg i krampelatter mens han lurer på hva MartinL sin kommentar blir*
 
Men hvornår SAS Koncernen er klar til de store investeringer i flere langrutefly er ikke afgjort.

Kan noen finne frem lappesaker og sykkelpumpe så luftslottet ikke punkterer helt?

:lol: :DEN
 
Tja, det KAN jo hende at dette stemmer. Poenget er vel at det ikke står noe om hvilket århundre vi snakker om. De neste langrutene kan jo komme i 2015 de.....
 
Den som ler sist, osv.....

Her er det mange som kommer til å måtte svelge i seg kommentarene, kanskje allerede neste sommer. Vet ikke helt med SAS, men....

OSL diskuterer konkret med flere selskaper, jeg har innside innsikt, og skal holde dere oppdatert etterhvert som prosessene skrider frem. ;)
 
Den som ler sist, osv.....

Her er det mange som kommer til å måtte svelge i seg kommentarene, kanskje allerede neste sommer. Vet ikke helt med SAS, men....

OSL diskuterer konkret med flere selskaper, jeg har innside innsikt, og skal holde dere oppdatert etterhvert som prosessene skrider frem. ;)

I såfall er dev vel jeg som må lide på min sadel. Dog lykkelig^_^
 
Vel har litt tro på hva Tommy777 nevnte. ATL med DL. Hadde vært perfekt, topp :exclaimation:) Skal ikke mye til for å fylle opp en 763 !
 
Den som ler sist, osv.....

Her er det mange som kommer til å måtte svelge i seg kommentarene, kanskje allerede neste sommer. Vet ikke helt med SAS, men....

OSL diskuterer konkret med flere selskaper, jeg har innside innsikt, og skal holde dere oppdatert etterhvert som prosessene skrider frem. ;)

Men her er det jo snakk om SAS, og SFO-ruta har vi ledd av lenge, sammen med SAS fra OSL til "hvem-vet-hvor-lang-av-gårde". At andre kommer inn vil ikke overraske, men der er vi ikke helt i luftslottland.
 
Men her er det jo snakk om SAS, og SFO-ruta har vi ledd av lenge, sammen med SAS fra OSL til "hvem-vet-hvor-lang-av-gårde". At andre kommer inn vil ikke overraske, men der er vi ikke helt i luftslottland.

Jepp, det var da litt oppklarende. At andre kommer før SAS virker som et ganske opplagt scenario.
 
Skal man lære av fortiden så er SAS utalelser om nye IC ruter det sikreste tegnet på at de aldri kommer!
 
Skal man lære av fortiden så er SAS utalelser om nye IC ruter det sikreste tegnet på at de aldri kommer!
Jepp, men med nye og litt mindre fly: B-787, så er det vel mulig en gang langt fram i tid. Pr idag så virker det ikke som om SAS vil starte IC fra OSL, uansett hvor mye vekst det er til USA og Asia fra Norge.
 
En quote fra Boarding.no:

Det store spørsmålet er når SAS får råd til å investere i nye langrutefly

Dersom SAS virkelig har nok penger til a leie flyene, kan de ringe SWISS. LH ikke leier MS322 og MSN324 (begge A332) og det kan vaere en business case dersom pengene stemmer.

Personlig tror jeg vi vil se en eller to kinesiske selskaper som flyr til CPH innen 3-4 ar. Hainan er heteste kandidaten pa min liste.
 
Back
Top