Re: Nye FlyBe (2021)
LBA går nok fint. Ingen konkurranse så vidt jeg vet + passende flytype.
BHD... Mye konkurranse, men FlyBe vil ha et stort nettverk derfra, så de vil nok ha en god del avtaler med næringslivet pga de andre rutene derfra, og da går nok LHR-ruten bra av den grunn.
LHR-AMS... dess mer jeg tenker på det dess merkeligere blir denne ruten. De flyr altså fra begge de andre LHR-destinasjonene direkte til AMS. Feed med selskaper som selv flyr direkte med langt høyere frekvens høres usannsynlig ut. Det eneste jeg kan tenke er at det kanskje er som et supplement for LBA/BHD-baserte til å fly via LHR på alternative tidspunkter? Eller evt. som en posisjoneringsflyvning med passasjerer (LHR-AMS er ikke store avstanden)?
LHR rutene er jeg også litt usikker på hvordan skal gå uten feed? Men kanskje de planlegger interline med andre aktører der? Gamle FlyBe feedet vel endel og hadde vel et slags samarbeid med KLM
LBA går nok fint. Ingen konkurranse så vidt jeg vet + passende flytype.
BHD... Mye konkurranse, men FlyBe vil ha et stort nettverk derfra, så de vil nok ha en god del avtaler med næringslivet pga de andre rutene derfra, og da går nok LHR-ruten bra av den grunn.
LHR-AMS... dess mer jeg tenker på det dess merkeligere blir denne ruten. De flyr altså fra begge de andre LHR-destinasjonene direkte til AMS. Feed med selskaper som selv flyr direkte med langt høyere frekvens høres usannsynlig ut. Det eneste jeg kan tenke er at det kanskje er som et supplement for LBA/BHD-baserte til å fly via LHR på alternative tidspunkter? Eller evt. som en posisjoneringsflyvning med passasjerer (LHR-AMS er ikke store avstanden)?