• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nye farger for Libyan Airlines

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
Skyliner viser dette blidet av Libyan Airlines nye CRJ900:

01cfgnd.jpg

Har alltid likt fargene til Libyan, og med dette synes jeg de har klart å forbedre og fornye halefargen på en god måte i forhold til mange andre.
Når det gjelder selve flykroppen, har de jo vært like kreative som de fleste andre er for tiden!

:wow: VC-10

"All good things come to an end" som de säger i utlandet... men kul att de behållit färgen åtminstone.

Fargene er vel strengt tatt mye de samme? Bare en ny burgunderrød variant fremfor den grønne. Men en klar forbedring av dekoren/laoyut, selv om jeg aldri helt har skjønt meg på halelogoen.

Originally posted by Blubird

Fargene er vel strengt tatt mye de samme? Bare en ny burgunderrød variant fremfor den grønne. Men en klar forbedring av dekoren/laoyut, selv om jeg aldri helt har skjønt meg på halelogoen.

Ikke for å kverulere, men slik var vel det forrige fargeskjemaet, så den nye er jo ganske annerledes:

1101116.jpg

Det jeg mente, var at jeg synes det var en vellykket modernisering av logo og design, i motsetning til mye av det andre har forsøkt seg på!

:old VC-10

bortsett fra pilgreiene på halen var dette ok. Gøy med gull!

Og enda en med "bare" maling på halen... Jeg får vel bare begynne å like det med en gang :cool:

Originally posted by Blubird

Fargene er fortsatt de samme, men dekoren er annerledes. :p

OK - da, når du sier det på den måten da. Jeg burde vel sagt nytt fargeskjema eller noe sånt jeg da!

:lol: VC-10

Back