• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nye bilder

Tusen takk, dette var rein fotokunst! Her burde du kunne klare å få en drøss med visninger om du legger disse ut på Airliners.net eller Jetphotos.com!

Dette var bare utrolige bilder ! -Du verden for ein kvalitet og for noen fine bilder !

Hadde det vært mulig å dele ut terningkast,- ja då hadde dette blitt ein klar 6er hehe... ;)

Det største problemet er at det kommer så mange bilder på en gang. Vanskelig å fordøye. Men altså:

- Trær og fly på rekke. For en mulighet!
- Norwegian i snøen sett ovenfra. Nydelig
- De-ice av hale. Klassisk og perfekt timing.
- Diverse vortices i motlys. Nydelig
- Rot i GA-hangar. Utrolig bra illustrasjon.
- Innflygingslys i forskjellig utførelse. Nydelige detaljer, fotokunst.

And it goes on and on. Inspirerende!

Kyrre

Fått med "Rampen" og ser jeg!

hehe, jeg skulle akkurat til å spørre Jørgen, om hvem FANKERN den gråhårete mannen var? ;)

Jaggu meg, får meg kjøpe hårfarge i morgen skjønner jeg ;)

Helt fantastiske bilder Jørgen! Rett og slett enestående!

:devot:

Back