Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by LN-REF
Waldemar og OY-KHA, "Ivar Viking" har landa i Malaga. N4501Q, "Boeing's 500th 747" og SE-DFZ, "Knut Viking" er på vei, så da venter eg bare på at SE-DDL, "Huge Viking" skal ta av!
Originally posted by Olebno
Ikke for å ødelegge dagen for deg, men ingen av modellene på f.eks side 1 i "Sample Gallery" er satt i produksjon. Herpa har laget SAS 737-600 i nye farger i 1/200 og 1/500 og jeg tipper at de sitter på "lisensen" for SAS 737. Med andre ord tviler jeg på at vi får se -700'en fra Gemini i normal produksjon.
Hva angår DC-8-63, så har jeg dette i en PM fra Andrew Klein. Har hatt direkte kontakt med han over noen år nå. Jeg er faktisk så fri at jeg tar på meg "skylden" for at Caravellen fikk reg LN-KLH. Tilbake til DC-8. Planen er både -62 og -63 i SAS farger og en -62 i Scanairfarger. -63 i SAS farger blir ganske sikker SE-DBL.
I tillegg til LN-AET er også et par "Huge'r" sluppet. -200C N517MC og -200F N640FE. Begge I SAS CARGO farger (Janne).
..."Huge'r" sluppet. -200C N517MC
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.