Originally posted by LN-REF
Waldemar og OY-KHA, "Ivar Viking" har landa i Malaga. N4501Q, "Boeing's 500th 747" og SE-DFZ, "Knut Viking" er på vei, så da venter eg bare på at SE-DDL, "Huge Viking" skal ta av!
Originally posted by Olebno
Ikke for å ødelegge dagen for deg, men ingen av modellene på f.eks side 1 i "Sample Gallery" er satt i produksjon. Herpa har laget SAS 737-600 i nye farger i 1/200 og 1/500 og jeg tipper at de sitter på "lisensen" for SAS 737. Med andre ord tviler jeg på at vi får se -700'en fra Gemini i normal produksjon.
Hva angår DC-8-63, så har jeg dette i en PM fra Andrew Klein. Har hatt direkte kontakt med han over noen år nå. Jeg er faktisk så fri at jeg tar på meg "skylden" for at Caravellen fikk reg LN-KLH. Tilbake til DC-8. Planen er både -62 og -63 i SAS farger og en -62 i Scanairfarger. -63 i SAS farger blir ganske sikker SE-DBL.
I tillegg til LN-AET er også et par "Huge'r" sluppet. -200C N517MC og -200F N640FE. Begge I SAS CARGO farger (Janne).
..."Huge'r" sluppet. -200C N517MC
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.