God snøværsdag Fra Lommedalen.
Dette har vært en dag i krakens tegn. Startet med Time i Sandvika for MR av en kul på fingern, kl 08.00 Måtte ta av alt på kroppen av metall og fikk Veneflon instalert i albuen. Etter 30min i MR-trommelen og de hadde korrigert liggestillingen en gang, fikk jeg kontrastvesken i Veneflonen, det medførte en del blodsøl, så puten måtte til rens etterpå. 09.15 var jeg ferdig og kunne gå til bilen for å kjøre til FBU. Lite trafikk, så turen tok 10-12 min. Det var ingen andre "kunder" på vaksinesenteret, bare 1 dame i mottak og 3 kvinnelige helsepersonell, som satt sprøyten. Rett før jeg hadde ventet 15min etter vaksinen kom det en mann til, som skulle ha både Korona og Influensa vaksine. Jeg har nå fått 4 doser Moderna og skal være godt foreberedt om Kraken skulle dukke opp. Jeg var så innom Biltema for å se etter kjetting til konas nye ID4 men heller ikke nå hadde de det på lager, så sjekket jeg svømmeanleggene på Rud og i Nadderudhallen. Kl 11.15 var det tannlegetime på Bekkestua, for avstøp, før ny krone som jeg får om noen uker. Deretter 1,5 timer med svømming i terapi/barnebasenget i Naddderudhallen. Det hadde ryggen godt av. Det ble en time med snømåking hjemme, Lett snø så det var egentlig godt for ryggen.
Nå skal jeg ordne ett par ting for Jobben, så får jeg se å trimme bookingfingeren litt. Vi(Jeg) bestemte oss for LATAM mellom Miami og Quito, på returen blir det 14 timer stopp i Bogota. Jeg må da få Booket hotell, 1 natt i Guayaquil, 2 netter i Montanito og 2 netter i muligens Manta, en natt i Bogota, samt leiebil, fra antakelig Hertz. Art-deco hotellet i Miami Beach South og nettene i Quito er alt booket. Ha en sykdomsfri dag alle sammen