Kva er det som skjer på OSL i ettermiddag?
Det er like mykje kø i sikkerheitskontrollen som under vekterstreiken.
Huff... Det er bra eg ikkje har oppdaga det før. Eg reiser nesten kvar dag på same tid, men ikkje opplevd noko som dette sidan streiken.
Men farta på køa var sjølvsagt høgare.
Slik OSL/Avinor holder på nå, så mister OSL all troverdighet som en seriøs flyplass-aktør. Det er lange køer i sikkerhetskontrollen, slot-restriksjoner, et sant helvete med transfer utland-innland, for få sitteplasser ved gatene, mangel på doer, mangel på stikkkontakter, ikke fasttrack på innenriks, ingen innenriks-lounge, flyplassen ser ut som et shoppingsenter, og sikkert hundre andre ting som jeg ikke kommer på. :headbang
Og folk lurer på hvorfor KLM får så stor innpass i distriktene....
:headbang :headbang :headbang
Så lenge "alle" vet at OSL er slitsomt på transfer utland-innland, hvorfor skal man da på død og liv booke billett med kun 45min?
Jeg sier ikke at situasjonen er ideel slik den er nå, men man må faktisk ta med i sine beregninger ventetid på bag, kø på bagdrop, kø i sikkerhetskontrollen og løpetur til pir syd.
30 min kø er ganske surt 1-2 ganger i uka på innenriks, null kø i fasttrack men der kommer man ikke inn med C billett eller EBG innenriks. Så det var fast track kuponger til salgs for 75 pr stk med påstand om at det var gyldig på alle flighter innenriks og utenriks. Hvis det stemmer vurderer jeg å kjøpe noen.
Så lenge "alle" vet at OSL er slitsomt på transfer utland-innland, hvorfor skal man da på død og liv booke billett med kun 45min?
Jeg sier ikke at situasjonen er ideel slik den er nå, men man må faktisk ta med i sine beregninger ventetid på bag, kø på bagdrop, kø i sikkerhetskontrollen og løpetur til pir syd.
Det er vel heller flyselskapene som bør øke minste tillatte transfertid på utland-innland transfer.
Hvor har du lest dette? 75kr for fast track høres helt latterlig billig ut.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.