Ny United Business Class - POLARIS

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
http://view.ceros.com/united/polaris-business-class/p/1

Fra 1 Desember 2016 lanserer United en helt ny type business class. Det blir til og med egne lounger, som selv top tiers ikke slipper inn i. Setene ligner vel på alle andre vi kjenner.

Men det kan virke som et produkt som "Flagship" ruten til AA, men tar den enda lenger.

Ka døkk tru?
 
Slutten på F hos UA? Dersom disse loungene blir 300% bedre enn Red Carpet Club (eller heter det United Club) vil jo disse loungene nærme seg sas business lounge[emoji849]. Forstod ikke helt om konsepted er for internasjonalt, eller om cross continent også er innkludert.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fra lanserings-siden:
Will there be changes to United Global First?
In December 2016, when United Global First becomes United Polaris Global First, travelers will see enhancements to amenities, dining and service that will improve the overall travel experience. In addition to receiving the higher-quality United Polaris amenities, United Polaris Global First will still have the elevated amenities and specialized attention you've come to expect from our international first class service. As we update our fleet over the next several years to incorporate our signature United Polaris direct-aisle-access seating, we will be phasing out the first class cabin and moving toward a two-cabin experience for international travel.
 
Last edited by a moderator:
Will there be changes to United Global First?

Mao. så skal First class få Polaris logo på tepper, pysjamas, krus og kopper og forsvinne etterhvert som BusinessFirst setene oppgraderes til nye Polaris Business?
 
Det er jo ikke unaturlig at First forsvinner fra UA. Det har vel vært et konsept det er mange år siden de satset på sist. Ingen i sitt rette sinn ville vel funnet på å kjøpe en UA Global First billett.

Så det gir mening, selv om jeg håper at en del selskap beholder - og satser - på F. Det er fint når man en gang i blant kan kline til og kose seg storveis ombord. Men det er en annen diskusjon
 
Jeg mistenker at en ulempe er at det som nå bookes i C nå (og business som bonusbillett) i fremtiden bookes som F. Mao. går prisen vesentlig opp ifht. awardtravel og man havner oftere bak gardina om man har connection med C-billett.
 
Behøverviåsnakkeomdether ...? :stir


Hehehe! Jeg mener hvorfor kalle Business klasse for Polaris, som i Polaris (og ikke tidligere forummedlem)?

Spurt flere i dag om hva de tenker når de hører Polaris. Svarene så langt er båt, klokke og klesmerke :)
 
Ja, da har man fått testet light-utgaven av Polaris. GIG-IAH - riktignok ikke med de nye setene, og loungen i Rio er ikke ferdig enda, men resten av pakken var på plass. Jeg satt med en følelse av at dette var mye skrik og lite ull. Flere tepper og puter, maten var omtrent som den har pleid å være på Business First (med unntak av en enda kjedeligere osteanretning med tre skiver usexy ost og en kjeks i plast levert på en liten skål sammen med et dusin små druer). Amenity kit sjekket jeg ikke, så det skal jeg ikke uttale meg om.

Jeg gleder meg til å teste de nye setene og loungene - da kan helhetsinntrykket bli dradd opp fra helt greit til supert!

Og jeg ble imponert over en lubben dame på raden foran meg som sannsynligvis ikke reiser business class veldig ofte - hun tok med seg både dyne og teppe da hun gikk i land, selvsagt i tillegg til amenity kit og souvenirbamsen de deler ut første uken...
 
<mod>
Vi holder oss til temaet her: Ny United Business Class - POLARIS.
En god del innlegg forsvant...
</mod>
 
CNN business Traveller hadde program om United Polaris forleden dag: http://edition.cnn.com/videos/trave....cnn/video/playlists/intl-business-traveller/

Synes kanskje de overselger det en smule. Både Quest og han Munoz duden. Hva synes dere?

Det virker jo rett og slett som en litt trangere versjon av American/Cathay/SAS osv sine seter. Og så har de nonstop på iskremen.

Qatar sin nye business er jo noe som er mer relevant å lage et slikt program om, tenker jeg.

Men nå har jeg verken testet Polaris eller nye Qatar greiene, da. Men på måten de selger det inn i filmen er det som om de har funnet opp businessclass på nytt.
 
Amerikansk markedsføring er et kapittel for seg. Når sjefen i et amerikansk selskap ønsker velkommen i en video før avgang forventer man nesten at han (stort sett en han) skal dra frem kone og barn og si at han aldri kunne ha ledet selskapet uten dem à la en presidentkandidat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
United kommer med en oppgradert Polaris, som også innebærer comeback for en slags kvasi-First Class, ved at bulkhead setene i hver businesskabin kalles suits, får 25% større plass, dør og en ottoman. Det blir også flere business og premium economy seter, og færre seter i economy.

Kabinen på 787-9 går da fra 48 business, 21 premium economy og 188 economy (hvor 39 er plus seter) og totalt 257 seter, til 8 studio suites, 56 business, 35 premium economy og 123 economy (33 i plus) og totalt 222 seter. Så vesentlig mer premiumkonfigurasjon på flyet.

https://economyclassandbeyond.board...?utm_source=bluesky&utm_medium=jetpack_social

United Airlines unveils Polaris Studio – its latest Boeing 787-9 configuration

United-Polaris-1536x1024.jpg
 
Back
Top