• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny uke, nye muligheter - God morgen!

Ståle

Amatør
Siden Mr. Citrix tydeligsvis må få skiftet batterier i vekkerklokka si får jeg ta opp denne tråden idet jeg sitter i 2110 på vei ut fra Oslo S rundt ti minutter forsinket. Til tross for at man sov til kl 15 i går var det overraskende lett å sove inatt, i motsetning ti hva jeg fryktet. Hjalp tydeligsvis med en tur nedom den lokale baben før leggetid! :)

En amputert men travel uke står på programmet før SK907 venter på fredag, krysser fortsatt fingrene som bare det for at OT skal gå igjennom.

Ha en fin dag!

God mandag

Mornings fra en av hovedstadens busser. Dagen dose tran er inntatt jeg er klar for uken, som kun blir en halv en, siden det blir årets vinterferie fra onsdag. :) Og innen det skal noen andre reiser planlegges og noen flybilletter forhåpentlig bookes. Ha en fjong uke

Re: God mandag

God morgen fra Forus!

Burde vel strengt tatt si urk, det er mandag og jeg kjenner at jeg ikke er i slaget i dag. Får satse på at det ikke er noe faenskap jeg brygger på.

Men men, det blir en kort uke dette, blir en liten mini vinterferie på torsdag og fredag.

Ha en fin en forumister! :)

Mårnings fra Trondheim
Lite trolig at det blir noe spesielt som skjer idag -ha en flotters dag :D :D :D

Kommet seg opp og ut i snøværet her i sør også. 4 minus og lett snødrev.
Hadde ikke bestilt mer hvitt ovenfra denne vinteren, men ble visst ikke hørt.
Godt man skal til syden senere i uka. Tyskland er nå iallefall sydover i himmelretning iallefall.

En dritthelg er heldigvis over. Godt det bare er 3 dagers uke og guttetur på programmet fra torsdag av.

Måtte dagene bare bli bedre nå!

Morn frå office i Trondheim. Vi kom oss heim frå ei veke i Roma i går, grei tur med Alitalia og KLM. 55 minutt på papiret i AMS vart vesentleg mindre; vi rakk det, men det gjorde ikkje bagasjen... :/ (Og ein i reisefylgjet fekk heller ikkje bagtag frå AZ, så vi veit strengt tatt ikkje om bagasjen vart sjekka inn til TRD eller om den står igjen i AMS og trur den bur der...) Jaja, ei veke på å bli frisk for oss tre som skal til Lanzarote på laurdag. Spennande.

Ha ei fin veke!

God morgen fra Helsfyr. Akkurat ferdig med morgenmøtet, så da er det bare å hive seg over sakene en har liggende.
Ellers blir det en rolig dag, er tross alt mandag... Ha en bedre dag. :)

Mornings fra kontoret på Ensjø!

Starter dagen med å skrive litt reiseregninger, jeg er nok en av de få som liker det godt. Deilig følelse å plotte inn penger som skal på konto - og som du også har fått EB-poeng av!

Nyt dagen!

God morgen fra Oslo. Fordelen med å være student er at man ikke trenger å stå opp 07 hver dag så i dag drøyde jeg den litt lengre etter en meget slitsom møtehelg i Halden med påfølgende festligheter. NSB fungerte ihvertfall bra begge veier og reiseregning for det skal leveres. :D Ellers er det jobb fra 12-15 og får ta en tur på trening i dag.

Grynt fra Lillestrøm... Her har man fått tilbake etterkontroll av ligning. Pga tekniske feil i føring kan det se ut som om sommerferien blir på Kjeller istedenfor Mauritius.

Bah...

En bedre dag ønskes.

God morgen vestsørøst fra ... her pisser det ned og det har visst tenkt å fortsette med det frem mot kvelden.

Fri idag .. så det blir en fin dag å legge gulv over garasjen. Men først, en tur på dynga.

God morgen fra Oslo. Fordelen med å være student er at man ikke trenger å stå opp 07 hver dag så i dag drøyde jeg den litt lengre etter en meget slitsom møtehelg i Halden med påfølgende festligheter. NSB fungerte ihvertfall bra begge veier og reiseregning for det skal leveres. :D Ellers er det jobb fra 12-15 og får ta en tur på trening i dag.

Ikke trenger å stå opp 07 hver dag. Trenger ikke stå opp 07 noen dag...:colgate:

Rolig dag for det meste da maten ikke vil holde seg der den burde, være skrubbsulten og ikke ha matlyst i tillegg hjelper ikke på humøret.
Satser på fit for fight imorra

God mandagskveld fra Tromsø!

Litt vel lang dag i dag - sitter fortsatt her på jobb, og det blir vel det samme i morgen også... Så får vi se om det roer seg utover i uken, og gjør det ikke det så er det jo påske om ikke så alt for lenge... ;)

Back