Synes TEAMS egentlig er ganske fornøyelig, men nå er jeg ikke storforlangende![]()
Hallais hallais. 4 glass blod og noen trykkbølger senere sitter jeg nå og koser meg med skillingsbolle og TEAMS-møte. Inntil vi får såkalt "kurzarbeid", som visstnok ligger rundt gatehjørnet. Heldigvis påvirker det ikke mine foreldrepenger. Så da kan de bare lage kurzarbeit så mye de vil![]()
Forøvrig første dag med omfattende munnbeskyttelses-plikt her i mutti angie-land. Folk overholder det veldig bra, utenom på facebook. Jesus føkk. Jeg har meldt meg ut av 5 grupper bare i dag, og flere skal det nok bli. Orker ikke å måtte lese meningsløst vrøvl fra konspirasjonsteoretikere og egoistiske troll som ikke bryr seg en døyt om andre enn seg selv. Hrmpf!
Synes TEAMS egentlig er ganske fornøyelig, men nå er jeg ikke storforlangende![]()
Det er ikke noe galt med Teams etc, bare man blir veldig sliten av det etter nærmest en hel dag med den slags. Og uansett, er jeg er fyr som egentlig foretrekker fysiske møter
Og uten å tro på noe konspirasjon eller noe, da det sikkert er godt ment, så er jeg egentlig glad for at man her i landet slipper styret med å måtte dekke seg til på en eller annen måte når man er ute. Siden våre helsemyndighter har konkludert annerledes enn de tyske![]()
Når bensinen er då billig at man ikke får fylt for 7x7 kroner
Først trodde jeg du mente 49 kroner, og så ble jeg usikker på hva du mener. Kan du forklare 7x7?
Du får ta på deg en finlandshette om det blir påbud så skal du se at du får oppmerksomhet. :spin
7x7 der x kan være alt fra 0 til 8. Sånn at det står en flytype på pumpa ^_^
Ah, skjønner! Ta med reservekanne, og god bedring!
Alternativt begynne med Airbus familien...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.