Ny uke, nye muligheter - god mandag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God mandag morgen fra Ris. Nyheter og Nespresso før hjemmekontoret åpnes om en liten stund. Selv om det skal regne i dag så satser jeg på en bra tur i marka. Ha en bra mandag der du er.

God morgen fra Lysaker. I dag ble det Taxi for første gang fra Prærien og hit pga dårlig match med buss og at jeg ikke turde gamble på at dusjer på osl ikke er avlåst. Går jo ikke Flust av tog heller. Skal få lov til å fly i dag. Det er jo litt stas.

God morgen fra BGO. Klar for den vanlige WF405 og ny uke. Ser på avgangslisten at jeg er glad det ikke er Trondheim jeg skal til. To avganger før kl.16.20, og begge går 09.55!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Mornings fra Hvalstad. Litt mindre vårlig, og litt mer høstlig, men mistenker endel ting ute har godt av litt nedbør. Barnehagen åpner 9, og da starter også først møte, så lukter en fashionably late pålogging der. Ellers er dagens kalender tapetsert med møter så regner jeg er rimelig drittlei både Skype og Teams innen dagens slutt. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Starter arbeidsuken med Nespresso og skolebrød[emoji3] Kun tre Teams-møter i dag, så satser på en effektiv dag på hjemmekontoret. Temperaturen er tilbake på normalen for årstiden og litt regn skader nok ikke nå. Blir fint med 4-dagers uke igjen, ha en strålende mandag!

God morgen fra skogkanten. Denne uken husket vi å registere junior så nå skal matpakker lages for første gang på seks eller syv uker. Nå er det bare den eldste som her hjemmeskole, men den har hun på hytta.

God morgen fra jobben.

Her har visst sjefen ferie, så da ble en annen kollega sykmeldt. Godt der bare er fire dager denne uka.

Dagens i-landsproblem: Når bensinen er då billig at man ikke får fylt for 7x7 kroner (Ja, tanken var tom nok fra før).

41187aee026854e90189089e9aa5920e.jpg

Ha en god en [emoji846]

Joda god manndag morgen - klar for en dag på hjemmekontoret og det blir videomøter og kundekontakt med Skype og eller Messenger på video.

Ha en fortsatt regnfull dag i Oslo.

Jan

Mornings fra Oslo øst - her blir det vel å tråle Finn etter stillingsannonser + et par andre små ting som må fikses. Kan iallefall være inne med god samvittighet når man ser været ute. Hadde godterismaking med venner via Zoom i går kveld og det var nye horisonter for en som stort sett kun spiser potetgull når det er snakk om sånt. Jeg vet iallefall hva jeg ikke skal kjøpe i fremtiden - men noe var jo godt også. Sånn apropos Zoom må innrømme at jeg begynner å bli lei av sosiale ting via det. Det er liksom ikke det samme. Så er ikke helt misunnelig på dere som må bruke Zoom, Teams, Skype whatever til alt nå, men fordelen er vel at det er mindre møteplageri og at folk er on point? Ikke noe er så ille som et møte med alt annet prat (som ofte forlenger tiden)

Last edited:
Synes TEAMS egentlig er ganske fornøyelig, men nå er jeg ikke storforlangende :)

Hallais hallais. 4 glass blod og noen trykkbølger senere sitter jeg nå og koser meg med skillingsbolle og TEAMS-møte. Inntil vi får såkalt "kurzarbeid", som visstnok ligger rundt gatehjørnet. Heldigvis påvirker det ikke mine foreldrepenger. Så da kan de bare lage kurzarbeit så mye de vil :p

Forøvrig første dag med omfattende munnbeskyttelses-plikt her i mutti angie-land. Folk overholder det veldig bra, utenom på facebook. Jesus føkk. Jeg har meldt meg ut av 5 grupper bare i dag, og flere skal det nok bli. Orker ikke å måtte lese meningsløst vrøvl fra konspirasjonsteoretikere og egoistiske troll som ikke bryr seg en døyt om andre enn seg selv. Hrmpf!

Synes TEAMS egentlig er ganske fornøyelig, men nå er jeg ikke storforlangende :)

Hallais hallais. 4 glass blod og noen trykkbølger senere sitter jeg nå og koser meg med skillingsbolle og TEAMS-møte. Inntil vi får såkalt "kurzarbeid", som visstnok ligger rundt gatehjørnet. Heldigvis påvirker det ikke mine foreldrepenger. Så da kan de bare lage kurzarbeit så mye de vil :p

Forøvrig første dag med omfattende munnbeskyttelses-plikt her i mutti angie-land. Folk overholder det veldig bra, utenom på facebook. Jesus føkk. Jeg har meldt meg ut av 5 grupper bare i dag, og flere skal det nok bli. Orker ikke å måtte lese meningsløst vrøvl fra konspirasjonsteoretikere og egoistiske troll som ikke bryr seg en døyt om andre enn seg selv. Hrmpf!

Det er vel noen gærninger andre veien og jmf en FB gruppe her som ble oppretta i forbindelse med barnehageåpningen og at DET var farlig det. Lurer egentlig på om noen av disse har noen psykiske lidelser av noe slag.

Det er ikke noe galt med Teams etc, bare man blir veldig sliten av det etter nærmest en hel dag med den slags. Og uansett, er jeg er fyr som egentlig foretrekker fysiske møter

Og uten å tro på noe konspirasjon eller noe, da det sikkert er godt ment, så er jeg egentlig glad for at man her i landet slipper styret med å måtte dekke seg til på en eller annen måte når man er ute. Siden våre helsemyndighter har konkludert annerledes enn de tyske :)

Det er ikke noe galt med Teams etc, bare man blir veldig sliten av det etter nærmest en hel dag med den slags. Og uansett, er jeg er fyr som egentlig foretrekker fysiske møter

Og uten å tro på noe konspirasjon eller noe, da det sikkert er godt ment, så er jeg egentlig glad for at man her i landet slipper styret med å måtte dekke seg til på en eller annen måte når man er ute. Siden våre helsemyndighter har konkludert annerledes enn de tyske :)

Du får ta på deg en finlandshette om det blir påbud så skal du se at du får oppmerksomhet. :spin

Du får ta på deg en finlandshette om det blir påbud så skal du se at du får oppmerksomhet. :spin

Kom ekstra på radioen at folk ikke skulle ha på seg maske ved bruk av minibank eller bank - da det kan oppfattes feil ^_^

Jeg er veldig glad for maskepåbudet, så slipper folk å spre sine minispyttklyser mens de prater, hoster og harker når jeg må gjøre viktige ærend. Men det er nok for jeg er gravid og vil passe ekstra på for det lille individumet i magan. Om det "bare var meg" så hadde jeg nok ikke gjort meg _så_ mange tanker.

God dag fra Gaustad. Fint med bortekontor og regn igjen.

Egentlig pent lite ekstra å si om det.

Ha en fin en

Back