Ny uke, nye muligheter - god mandag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Egentlig herlig med regn nå, selv om det ser ut til å vare ut uken eller så her østpå.
Men som allerede nevnt her, koselig å `måtte være inne noen dager etter finvær med hage- og terrasseliv siste ukene.
Her har det vært handy formiddag, demontering av gammel sofa og få den ut gjennom vinduet, liming av stol o.a.
Deilig å ha folk til å komme og hente både sofa, greiner og hageavfall, sllipe å leie henger, dra på Grønmo osv.

Last edited:
G’morgen, ja ... Egentlig irriterende at bensinen er blitt så billig. Vi bruker jo nesten ingenting! Rundt 1.30 per gallon enkelte steder. Da jeg flyttet over i 1999 lå den på rundt 75c .. Kommer vi dit igjen?

Kun 5 grader her på morgenkvisten. Godt jeg ikke har pakket bort vinterjakka riktig ennå ....

Lite på programmet i dag. Litt graving kanskje ..

God langt utpå dagen formiddag herfra! Ikke mer enn ca 5 grader her i dag heller, men jeg har nå kun hjemmekontor og er ikke nødt til å åpne verandadøra i dag.

Det er jo bra at det regner, ingen tvil om at det trengs.

Ferdig med dagens Teams-møter, og de kan være både informative, underholdende og slitsomme på en gang. Nå er jeg kanskje ikke den som er best på digitale dupeditter, og en Laptop med et lite tastatur som nesten ikke må berøres før det som vises på skjermen endrer seg, er ikke min favoritt mens kameraet viser min mangel på oversikt. Men jeg får nå både svart og lest det som etterspørres.

Denne uken kan det faktisk bli to ganger ettermiddagsjobb, fordi vi onsdag ettermiddag skal møtes i en lokal kirke for å ta opp noe som skal erstatte det jeg var medansvarlig for kommende søndag. Det blir også en ny erfaring, og slik kan også jeg klare meg med en 4 dagers uke.

Ha en god dag videre!

God ettermiddag fra Valsøy...et eller annet. I nærheten av Halsa er det i alle fall om ikke annet.:)

Lillesøster skal prøveri en sånn der hest, og undertegnede er med som selskap på dagens utflukt. Etterpå kan man også være så heldig at man får kommet seg hjem igjen, og der skjer det forhåpentligvis lite resten av dagen.

En fortsatt god en ønskes.:)

Back