Ny uke, nye muligheter... (god mandag morgen)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for å starte op den nye uken med en fridag - men kjenner at det skal bli helt greit å komme tilbake i jobb fra i morgen. I dag legges morgenturen til Ekeberg - ingen problemer med å holde avstand hvor du vil når man bare starter tidlig nok...men først Nespresso og kokosbolle. Nyt dagen.

Re: Ny uke, nye muligheter...

Mornings fra Hvalstad. Ryktene sier det er en mandag, men det bare virker ikke sånn. En liten til i skogen fra Vestmarksetra er planlagt med barna. Ellers merker jeg siste dagers løpestunt har tatt på, så skal ellers holde meg mest mulig i ro. Så da bør vi vel klare å få sett ferdig sesong 2 av Fargo i kveld. Ha en fin dag

Last edited:

God morgen fra Mjøndalen. Disse ungene våkner ukristelig tidlig, men men, man overlever vel det. Lite planer i dag, så hovedfokus blir vel å underholde rekruttene.

Ønsker alle en flott dag!

Gjesp.. snart stå opp til en ny Groundhog Day. I dag blir det en enklere og eggefri frokost. Sjefen må ut å jobbe litt så det blir en tur med de små til fots og med bil. Jo.. også kokkelering og senere vinkveld med D i sofaen.

Mornings fra Oslo, sola skinner men er visst meldt litt vindkast. Men har ikke lagt så mye merke til det enda så får en satse på at det ikke blir som varslet. Uansett får vel komme ut en tur uavhengig av det. Fikk rydda en del i går og legger merke til at det er greit at butikkene åpner som normalt i morgen.

Good morning fra øverst i Groruddalen og her i huset er alle oppe, alle har spist en god frokost. Vi er klar for en videosamtaler med barn og barnebarn i løpet av formiddagen. Slike besøk er greit å gjøre via PC eller nettbrett.

Ha en flott mandag videre.

Jan

God morgen fra Bergen. Siste påskedagen, og i kveld blir det å komme seg på BGO for å fly til TRF igjen. Godt meg alt som er gjort!

Våknet opp til nydelig vintermorgen i Haugeby, hvitt på bakken og deilig sus i furuene. Sluddet forsvinner vel kanskje i løpet av dagen, men den gode roen som har senket seg håper jeg vedvarer.

God dag! På andre påskedag i fjor så jeg fram til stort nesten bare avkortede uker pga røde dager før sommerferien. Nå ser det ikke fullt så avslappende ut, og ferien fra midten av juni går antakelig i vasken. Men påsken har vært særs avslappende, så får man bare ta det som det kommer. Alkoholfri dag med rester av lammekjøtt i form av kebab også i dag. God andredag ønskes!

Re: Ny uke, nye muligheter... (god morgen)

God formidag fra en særdeles vindfull prærie. Fikk en fin løpetur på morgenkvisten, nydt en litt for stor frokost, samt rukket å bli skjelt ut av eldstejenta. Med så mye energi burde hun nok vært tatt med på løpetur...

Litt usikker på middagsplanene, har en entrecot til meg, men tviler på at fruen er klar for hverken det eller lam for tredje dag på rad.

God formiddag - her er det lat mandag. Tenkte egentlig jeg skulle drevet litt ytretjeneste i dag, men her blåser det så både hammer og spiker står i fare for å blåse av gårde. I kombinasjon med relativt lav temperatur så utgår planene inntil videre.

Søster! Mer kaffe!

Gjesp.. snart stå opp til en ny Groundhog Day. I dag blir det en enklere og eggefri frokost. Sjefen må ut å jobbe litt så det blir en tur med de små til fots og med bil. Jo.. også kokkelering og senere vinkveld med D i sofaen.

...var biltreff for sånne som deg på Åpent Bakeri på Holtet i dag - du manglet:-(

Morn frå snøstormen. Såg over bilda mine frå tilsvarande periode i fjor, då vart det kortbrok i hengekøye. Eit anna gjensyn eg ikkje sakna er bilda frå flytte/visingsprosess i fjor. Det er eg glad eg er forbi. (var det difor eg drøymde om meklaren i form av bruktbilselgar i natt, skal tru....)

Elles skal det verte hardt å stå opp i morgon, har sove nordom ni kvar dag i påska, trur eg (halv 11 i dag....). Frøkna klagar difor på energinivået mitt utover dagen :D. Håpa snøen går, så sykkelen kan komme fram! Og slik at hammar og spikar kan finnast fram ute.

Gjesp.. snart stå opp til en ny Groundhog Day.

2. februar begynner å bli en stund siden ....

G’morgen ... trøtt i hue etter en lang natt. Heftige greier som feide igjennom i natt. Våknet ved totiden pga levenet ute, og ble sittende oppe til det roet seg. Ingen skade på hverken hus eller eiendom ved første inspeksjon. Forhåpendtligvis finner jeg ikke mer når solen står opp.

Blir en tur på dynga i dag, men jeg skal ikke kle meg ut ...

God morgen fra Lillestrøm. Begynner å bli lei av ferie. Når hverdagen har vært litt som normal hjemmeferie og man så går over i full hjemmeferie uten særlig sosial eller reisemessig aktivitet så er det litt kjedelig altså.

Og regjeringen mumler om at det blir hjemmesommer i tillegg. Da kjenner jeg virkelig panikken ulme. Men men... får kjøpe PlayStation eller noe.

Good news: Storsmurfen likte DEVS.

Ha en fin en

Det gikk hardere for seg sør for Atlanta ... (WSBTV)

92852625_10159003773235695_6267607433879748608_o.jpg

...var biltreff for sånne som deg på Åpent Bakeri på Holtet i dag - du manglet:-(

Oj..organisert? Har de gode bakervarer? Vi har gitt fire bakere nede i byen og i nærmiljøet gult kort nå for tørre boller - på det siste bakeriet (litt fancy navn rett ved majorstuakrysset) ga til og med hun som jobbet meg pinky-finger på at det var ferskt, men alle strøk med dårligere kvalitet enn 7Eleven. Frognerseteren er de eneste som har klart å lever hittil.

Som vanlig avsporing, men vanskelig å støtte lokale bedrifter i tøffe corona-tider når kvaliteten er mierda.

Oj..organisert? Har de gode bakervarer? Vi har gitt fire bakere nede i byen og i nærmiljøet gult kort nå for tørre boller - på det siste bakeriet (litt fancy navn rett ved majorstuakrysset) ga til og med hun som jobbet meg pinky-finger på at det var ferskt, men alle strøk med dårligere kvalitet enn 7Eleven. Frognerseteren er de eneste som har klart å lever hittil.

Som vanlig avsporing, men vanskelig å støtte lokale bedrifter i tøffe corona-tider når kvaliteten er mierda.

...sånn Pårsje treff med middelaldrende menn:-)

Begynner å bli lei av ferie. Når hverdagen har vært litt som normal hjemmeferie og man så går over i full hjemmeferie uten særlig sosial eller reisemessig aktivitet så er det litt kjedelig altså.

Jeg føler det egentlig ikke er ferie, men mer fridag. Ikke helt det samme

Ellers var det snå i luften på Gupu....så burde hatt på hansker

God dag! På andre påskedag i fjor så jeg fram til stort nesten bare avkortede uker pga røde dager før sommerferien. Nå ser det ikke fullt så avslappende ut, og ferien fra midten av juni går antakelig i vasken. Men påsken har vært særs avslappende, så får man bare ta det som det kommer. Alkoholfri dag med rester av lammekjøtt i form av kebab også i dag. God andredag ønskes!

Du ga meg en meget god ide.. Lammelåret fra i går skulle bli ramensuppe men det ble nydelig kebab med agurksalat og selvfølgelig Diet Cherry Coke. Satan så godt (dragen var litt avstemt)

1DAC54B6-4C34-4CC1-B7A6-B00D77FF9DEF.jpg

Back