Det gikk hardere for seg sør for Atlanta ... (WSBTV)
![]()
Stakkars hus... Bra det ikke var et fly.
Det gikk hardere for seg sør for Atlanta ... (WSBTV)
![]()
Du ga meg en meget god ide.. Lammelåret fra i går skulle bli ramensuppe men det ble nydelig kebab med agurksalat og selvfølgelig Diet Cherry Coke. Satan så godt (dragen var litt avstemt)
View attachment 48777
Grøss fra Lier. Jeg ble traumatisert fra kirsebærbrus i Aztec, NM i '98 da jeg ble servert Dr. Pepper uten å vite hva det var.Kirsebærcola?? Fysj!
Kirsebærcola?? Fysj!
God morgen fra Lillestrøm. Begynner å bli lei av ferie. Når hverdagen har vært litt som normal hjemmeferie og man så går over i full hjemmeferie uten særlig sosial eller reisemessig aktivitet så er det litt kjedelig altså.
Og regjeringen mumler om at det blir hjemmesommer i tillegg. Da kjenner jeg virkelig panikken ulme. Men men... får kjøpe PlayStation eller noe.
Good news: Storsmurfen likte DEVS.
Ha en fin en
Du ga meg en meget god ide.. Lammelåret fra i går skulle bli ramensuppe men det ble nydelig kebab med agurksalat og selvfølgelig Diet Cherry Coke. Satan så godt (dragen var litt avstemt)
View attachment 48777
Her var det mye godt i et bilde. Nom! Handler fast Vanilla Coke, Cherry Coke, Dr Pepper og annet snadder med jevne mellomrom. Undervurdert taste of freedom![]()
Problemet er å får tak i Cherry Coke og Dr Pepper- jeg fant en iraker på Majorstuen, men jeg har tømt lageret hans. Noen som har noen kilder?
Heldig...
Jeg drømmer om (pirat)importert smash, maarud potetskruer, troika, solo, påskemarsipan, peppes pizza heavy heaven, toro tomatsuppe med makaroni, grandiosa og big one classic. Hadde lett betalt 50% over markedspris :lol: Helvettes hormoner, får vann i munnen av tanken på heavy heaven...
Der ser du sånn går det når du blir drektig uttaskjærs. Dragen verpa nr 3 i utlandet og gikk på veggen over savnet av Tyrkisk Pepper og lignende (som noen mener ikke er bra før verping og umulig å finne i UAE), Smash og Villa Farris.
Gratulerer så mye forresten.![]()
Var nede hos Irakeren nå på Marienlyst, han hadde 12 bokser Diet Cherry Coke av 25 kroner til meg nå (piratimporterte med 35p pant)
Heldig... Jeg drømmer om (pirat)importert smash, maarud potetskruer, troika, solo, påskemarsipan, peppes pizza heavy heaven, toro tomatsuppe med makaroni, grandiosa og big one classic. Hadde lett betalt 50% over markedspris :lol: Helvettes hormoner, får vann i munnen av tanken på heavy heaven...
Du har bodd for lenge i Bundesdeutschland. Heavy heaven har for lengst forsvunnet fra Peppes portefølje, og jeg savner den også..!
Steike! Takker, Martin. Mulig jeg blandet sammen med en annen favoritt som har blitt borte..?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.