Ny uke, nye muligheter - glad mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for å sveive i gang pc`n - men først en Nespressorunde til. Ha en bra start på uken du også.

God morgen fra linje F2. Det er vel også kalt Flytoget. Møter på CPH i dag, så hjem i kveld. Spennende dager på jobb siden vi øker frekvens på en del ruter i dag, og starter opp en del Corona-/sommerstengte ruter. Blant annet en god satsing på BGO-TRD som vi øker fra 1 til 3 daglige, og BGO-SVG som går opp til 6 daglige rundturer.

Ønsker alle en flott dag!

God sommer-morgen fra Stavanger. Frokost og kaffe nytes mens nyheter ruller på TV’n. Nada planer for dagen og det føles godt.
Ha en fin fin mandag :)

Morn fra Kolsås, hvor det er forventet at man skal levere et dagsverk med arbeid??? Makan.
Microsoft Flight Simulator 2020 begynner med rolling release rundt om i verden i dag, så har gitt PCen beskjed om at den befinner seg i Kiribati, slik at man slipper løst på den 100GB+ nedlastingen fra kl 12 norsk tid, og ikke må vente til midnatt. Selv på gigabit nettverk tar det noe tid. Så utenom job blir det nok virtuell flygning i dag

God morgen fra Forus. Da var man i gang igjen med hverdagslivet. Ligger an til grilling og bading etter jobb. Ha en fortsatt fin dag forumister!

God morgen fra en solfylt prærie. Fin fellesfrokost og barna før de gikk fornøyde til første skoledag. Ikke noe som gir bedre godfølelse, spesielt ikke etter diverse samtaler om skolelivet kvelden før. Nå er det kaffe og avis på terrassen før bilen skal ha årlig helsesjekk.

God morgen fra hjemme kontoret i Groruddalen. I dag er det nok mange barn som har sin første skoledag og derfor må huske å kjøre pent og rolig i områdene der skolene ligger.

Dagen første digitale møte begynner om 25 minutter, så det er bare å bli forberedt, så hei å hå.

Mornings. Med et stykk skolestarter har vi fri i dag. Så passet jo greit å legge inn en løpetur etter minstemann var levert i barnehagen, og jammen klarte jeg å knerte ned stravasegmentet jeg hadde sett meg ut. Etterpå blir det lunsj på et av nærområdets spisesteder med besteforeldre før jeg i kveld skal gjøre et intervju med Flypodden som forhåpentligvis blir både spennende og lærerikt. Ha en fin dag

Mornings. Med et stykk skolestarter har vi fri i dag. Så passet jo greit å legge inn en løpetur etter minstemann var levert i barnehagen, og jammen klarte jeg å knerte ned stravasegmentet jeg hadde sett meg ut. Etterpå blir det lunsj på et av nærområdets spisesteder med besteforeldre før jeg i kveld skal gjøre et intervju med Flypodden som forhåpentligvis blir både spennende og lærerikt. Ha en fin dag

Gratulerer med podens skolestart, så satser på at han slipper hjemmeskole. vet jo aldri i 2020.

God mandag fra Oslo. Får vel kanskje gå ut en tur etterhvert. Må iallefall handle litt - været er iallefall ingenting å klage på.

God morgen fra Tunhovd!

5ffc14a2ea0e0adf5e183467ea689426.jpg

Rekordvarmen ser ikke ut til å ha noen ende. Over 20 allerede litt før 7, da jeg måtte ut å slå vannet av potetene.
Må en liten tur på Jokern utover dagen også skal det inspiseres pipe. Mistenker at det må asfalteres litt der oppe, for det lekker når det regner hardt.
Resten av dagen skal bare få flyte med bekken...
Mild mandag ønskes:)

Klar for å sveive i gang pc`n

Har de ikke fått PC'er med startknapp enda på Røros?

God mandag fra jobben.

Heisen stod i dag også, men det hang en lapp om at den er beregnet fikset på fredag som var. Heldgvis har det bare gått oppover etter det (ba-dom-tsssssss).

Ikke funka stemplingsklokka heller, men det finnes heldigvis en app for det.

Er visst nok å gjøre på jobb i dag også.

Ha en god en :)

Har de ikke fått PC'er med startknapp enda på Røros?

God mandag fra jobben.

Heisen stod i dag også, men det hang en lapp om at den er beregnet fikset på fredag som var. Heldgvis har det bare gått oppover etter det (ba-dom-tsssssss).

Ikke funka stemplingsklokka heller, men det finnes heldigvis en app for det.

Er visst nok å gjøre på jobb i dag også.

Ha en god en :)

Fortsatt folk som bruker manuelle stemplingsur? De aller fleste har vel en form for timeregistrerinsssystem. Men ikke bruk SAP.

Fortsatt folk som bruker manuelle stemplingsur? De aller fleste har vel en form for timeregistrerinsssystem. Men ikke bruk SAP.

Henger en greie ved døra inn til heisen hvor jeg trykker enten "inn" eller "ut" og holder adgangskortet foran. Evt. kan man logge seg inn i Wintid. Eller bruke appen.

Uansett ikke jobbet "nok" de siste månedene til å få noe mer enn fastlønna uansett.

God morgen fra hagen i skogkanten. Yngstemann har første skoledag i dag og ble problemfritt overlevert til skolevesenet. Fantastisk logistikk-messig og plutselig for roste gang ha alle barna samlet på ett sted. Skolen har vært under renovering i 4 (!) år så den eldste har vært på fire forskjellige lokasjoner på seks år - men nå ser det snasent ut.

I kveld feires det ute med besteforeldre og junior har valgt sted som serverer livretten hans og det er rå fisk (agn).

Back