Mornings fra Lommedalen. Grått og trist og 2 grader. Jeg har tatt meg fri, etter en 100 timers arbeidsuke, for å slappe av og få gjort noe i hjemmet . Det brenner i peisene i begge etasjer, så temperaturen skal komme seg opp på behagelig nivå igjen, om en time eller 2. vår VW Caravelle ble EU godkjent på onsdag, etter å ikke ha vært det i 6mnd, så den lånte min far og bror for å frakte byggevarer til hytta i Tvedestrand i helgen. Taket må renoveres, noe som krever 2-3 ukers intensiv jobbing for 2-3 mann. Et firma må transportere stillaser, til hytta uten vei, som ligger 40 høydemeter og 100 meter fra bryggen og sette det opp for å kunne jobbe på det. Det slipper vi. Totalt skulle de ha 350.000kr for jobben. Vi klarer det med 75k i materialkostnader. Når brodern kommer fra jobben skal vi hente bilen og dra på IKEA å kjøpe ny madrass. Den gamle madrassen har nå gjort jobben i 10år så den er moden for utskiftning. Så kan Caravelle'n fylles med avfall som skal på fyllinga. Skinnsofaen på terrassen skal kastes, madrassen, en trillebår og en del annet som det skal bli deilig å bli kvitt. Men før det, mer avslapping.