Ny uke, ny mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart ut døren for å kjøpe inn litt mere maling til prosjekt nytt bad. - godt at noen butikker åpner 06:30. Ellers skal jeg intervjues av en avis, få unna litt forberedelser før ukens store (og lukkede) reiselivsmesse i Oslo. Let`s go!

God morgen fra L1. Noe høstlig ute, så det var den våren? Vel, kontoret kaller og en passe miks mellom møter og skrivebordsarbeid står på agendaen. Ha en fin dag

God morgen fra Forus. Ny uke nye muligheter. Ser frem til midtukefri denne uken selv om jeg gjerne kunne tatt fredagsvakten på onsdag. Ha en fin dag forumister!

Gute morgen, ja .. Da var man i Frankfurt. Turen over gikk greit, i den tyske versjonen av Plus. Fikk faktisk til å sove litt, men dette med at lyset skal på 2 1/2 time før landing er uforståelig .. Særlig når ingenting skjer på 45 minutter …. Oh well ..

Etter et par gatebytter og 3500 skritt, er jeg imidlertid på plass på riktig gate og klar til å fortsete ferden nordover.

0154c70fb0b697b354a771b79897447b.jpg

God tidlig morgen fra Bergen.

Ingenting på agendaen i dag, og det er befriende i seg selv. Så eg tenker å fortsette med ingenting i dag.

Sist eg hadde en slik befriende dag (sist fredag) så ble det adhoc kjøretur til Haugesund. Så gjenstår det å se hvordan dagen blir.

FQTV

Fikk faktisk til å sove litt, men dette med at lyset skal på 2 1/2 time før landing er uforståelig .. Særlig når ingenting skjer på 45 minutter …. Oh well ..

Velkommen over! Det med lys og skramling langt før landing på en sånn flight er utrolig irriterende. Det er forøvrig noe jeg har opplevd som et super pluss med KLM de siste par turene over dammen. Vekkingen foran gardina er "cabin crew prepare for landing".

God og trøtt morgen fra Lillestrøm. Mye å forberede på jobb og i og for seg privat om dagen. Så litt hjemmekontorering før det bærer inn til borteavdelingen. Har et par sånne korte reiser å booke også, for uti Mai. Men er egentlig så lei av å reise at jeg kvier meg for å gå inn og booke. :)

Ha en super høst-dag!

God morgen fra Son.

Da var frokost inntatt og dagens første treningsøkt gjennomført. Første økten var badminton med fysioterapeuten. Jeg fikk satt henne skikkelig på plass. hehe. Alltid morsomt når trenerne blir mer sliten enn meg.

Etterhvert blir det frisbee golf og styrketrening. Vi får se om de faktisk gjennomfører frisbee golfen da det regner godt her nede. Ellers får en vel finne på noe annet.

God morgen fra et snødekt Skaun!

Gir seg nå aldri den hvite gugga som ramler ned fra de grå skyene... Må innrømme at jeg er drittlei av været nå, særlig når jeg har reisefri de neste to ukene og må gå rundt å se på dette her hver dag! Brum, Gulp og Hyl!

Etter 7 år som Diamant tror jeg at jeg ikke går for å fornye dette kortet i år. Har hatt mange reiser med Lufthansa, KLM og andre selskap, og ser ikke helt poenget med å stresse nevneverdig. Er jo Gold for Life, så de fleste perks er jo der uansett. :) I-landsproblemer... hehe

Da skal peisen fyres på, og en god kaffe nytes etter å ha gjort unna alle årets sertifiseringer fra morgenen av. Fint man enda har bra husk så man slipper bruke tid på lesing. :)

Nyt dagen!

Kim

Hei fra Knausen.. Peisen brenner og det intas havregrøt med bringebær. Allerede an lang dag dette med matpakker, levering av barn, avskjed med Dragen, 2000 meter i bassenget, handling, henting og litt for mye Teams.

2A senere i dag til LHR og noen dager på konferanse om innmari store båter.

Mornings fra Lommedalen. Grått og trist og 2 grader. Jeg har tatt meg fri, etter en 100 timers arbeidsuke, for å slappe av og få gjort noe i hjemmet . Det brenner i peisene i begge etasjer, så temperaturen skal komme seg opp på behagelig nivå igjen, om en time eller 2. vår VW Caravelle ble EU godkjent på onsdag, etter å ikke ha vært det i 6mnd, så den lånte min far og bror for å frakte byggevarer til hytta i Tvedestrand i helgen. Taket må renoveres, noe som krever 2-3 ukers intensiv jobbing for 2-3 mann. Et firma må transportere stillaser, til hytta uten vei, som ligger 40 høydemeter og 100 meter fra bryggen og sette det opp for å kunne jobbe på det. Det slipper vi. Totalt skulle de ha 350.000kr for jobben. Vi klarer det med 75k i materialkostnader. Når brodern kommer fra jobben skal vi hente bilen og dra på IKEA å kjøpe ny madrass. Den gamle madrassen har nå gjort jobben i 10år så den er moden for utskiftning. Så kan Caravelle'n fylles med avfall som skal på fyllinga. Skinnsofaen på terrassen skal kastes, madrassen, en trillebår og en del annet som det skal bli deilig å bli kvitt. Men før det, mer avslapping.

God ettermiddag fra terrassen i Bangkok.
Leser om fyr i peisen, snø, regn osv. Er takknemlig for å kunne tilbring tiden her i tropiske strøk. Har vert ute på lunsj sammen med en kompis i Soi 8, har også spasert på meg en anselig mengde steg, men sesongens andre regnskyll ble en liten brems da.
Nå nytes en is og kald Pepsi lime. Senere blir det siste runde med fotmarsj.
Ha en flott mandag :)

172d0164657c59546b2d059932f70165.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei fra Knausen.. Peisen brenner og det intas havregrøt med bringebær. Allerede an lang dag dette med matpakker, levering av barn, avskjed med Dragen, 2000 meter i bassenget, handling, henting og litt for mye Teams.

2A senere i dag til LHR og noen dager på konferanse om innmari store båter.

God eftan fra snøfylte Gardermoen. Som hobby-antropolog så lurer jeg som alltid på:
- Hvordan tør folk å snakke så høyt om ganske konfidensielle over telefon?
- Hvorfor er det så mange som ikke sier takk eller gir så mye som et lite smil til de som rydder?
- Overraskende mange som forsyner seg kraftig uten å drikke/spise opp?
- Hvordan tør folk å forlate toalettet som ser bombet ut?

Nok for nå.. er nok hjemmelengselen som allerede har slått inn.

Attachments

• 4CD0CEF7-D31E-4A51-B7D0-781024E7489D.jpg
    4CD0CEF7-D31E-4A51-B7D0-781024E7489D.jpg
    138.8 KB · Views: 137
Halloen fra jobb. Et par nye dager som alenepappa står på programmet så da blir det litt kortere dager slik at man rekker det som er nødvendig. Gutta får raide Meny etterpå for å se om vi finner noe digg vi begge kan spise, også blir det et innhugg i Netflix-backloggen når kveldsroen har senket seg i heimen

Back