• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny uke - ny mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Her er Nespresso byttet ut med ingefær te og arbeid byttet ut med sengen. Vondt i kroppen og feber passet. El ikke akkurat...men noen mener jeg har godt av å ta det litt med ro. Håper du har en bedre start på uken:-)

God formiddag fra Radisson Blu Plaza i Bangkok. Etter noen dager med storbyliv er det nå på tide å komme seg på hytta i Chiang Mai. TG sørger for standsmessig transport med en 777 senere i dag. Relativt behagelig temperatur her faktisk, med litt drag i lufta som gjør det ganske svalt på kveldstid. Ha en finfin uke!

2c192e959bafe7c707327bf9e2229ae7.jpg

God mandag fra de bakre gemakker på SK956. Det ble ikke frokostpolarrull idag heller. Solbrent i panne rundt hals og i panne er det litt smerte også her. Fikk altså både opplevd sommer og sommertid som kom igår.

attachment.php

Ha en god en alle som har en flying start på uken.

Attachments

• 20190311_005131-1008x756.jpg
    20190311_005131-1008x756.jpg
    137.1 KB · Views: 527
God morgen fra Lillestrøm! :) Her i Deltabyen kunne man sove litt lengre enn normalt da tannlegen skal besøkes på morgenen. Så får man håpe på et hyggelig besøk! :) Ellers var det en fin flyvning fra Düsseldorf i går. Fin flyvning opp Oslofjorden i knallvær med et fint dryss av hvit nysnø på bakken. Hva er vel bedre enn utsikten fra et fly...?
Ha en fin dag og god bedring til trådstarter!

G'morgen .. da er man så smått i gang her i Mosjøen også .. kollegene har begynt å dryppe inn og oppdaget at jeg har hatt med litt amerikanske spesialiteter.

53713782_10155824383661036_8289642345658318848_n.jpg

Solen skinner og det skal nok bli kveld i dag også.

Mornings fra L1. Kjølig i dag, og tydeligvis endel som stod å ventet på toget som ikke hadde sett på termometeret før de gikk ut. Ha en fin dag

Fredag var det kvinnedag, i dag er det mandag...... God morgen!

Minusgrader her sør i dag. Jeg som trodde våren var kommet.
Nok en hektisk uke står klar, og den innebærer som vanlig et par dager i hovedstaden.

Helgene går så alt for fort, og nærmest ingenting av det jeg hadde satt meg fore å få gjort ble gjennomført. Så nå er backloggen lang dessverre. Så da får man ta seg selv i nakken i ettermiddag og få ferdig diverse papirer og annet.

Nuvel! God mandag ønskes!

God dag fra Frankrike. Da bærer det mot flyplassen og SAS hjem. Som vanlig en litt for kort ferie.

Ha en fin en

God formiddag fra Radisson Blu Plaza i Bangkok. Etter noen dager med storbyliv er det nå på tide å komme seg på hytta i Chiang Mai. TG sørger for standsmessig transport med en 777 senere i dag. Relativt behagelig temperatur her faktisk, med litt drag i lufta som gjør det ganske svalt på kveldstid. Ha en finfin uke!

Velkommen til Chiang Mai!
Her er det godt og varmt (men også kjøligere på natta), og ikke på langt nær så masete som i Bangkok.
Svømmeøkten unnagjort, noen venner vil ha meg med ut på shopping :cry:, er vel noen som forventer at jeg skal betale for noe da antar jeg :headbang

Urgh .. fra den fuktige Georgia-luften til den tørre og kalde Mosjøen-luften.. neseblod fra ett nesebor og kvise i det andre. Lækkert ....

Grmpf fra Tasta. Dagen tilbringes i et tilfluktsrom, og kommer nok til å stå seg som dagen med absolutt dårligst timesbetaling for i år. 13 timer og omentrent nix og nada til konto. Yey for det offentlige...:angry:

Altså...

Det tikker inn en mail, der man kan melde seg på til Holmenkollstafetten.
Mailen avsluttes med "Dette her blir gøy! :)"

Utrolig leit at jeg har en avtalte med Lufthansa sin businessclass samme dag,. Jeg tror derimot det blir gøyere. #huffsåleit

Ellers er det ny uke, nye muligheter. Heldigvis bare 4,5 dager igjen til helg :) Første av to konserthelger på rad, ikke mindre.

Ellers har man sånn smått begynt å legge litt planer for påskeferien (altså hva man skal gjøre mellom de to flightene OSL-AMS/AMS-OSL), og jeg må si det er ekstremt få nettsteder på restaurangutanger og sånt der nede som har en engelsk utgave av nettsidene sine (I hvertfall de jeg har sett på).

God mandag ønskes :)

Last edited:
Laisen... Ugh. Forsøker å brannslukke terroren av å ha funnet ut at det lokale konferansehotellet jeg skal til er fullbooket - så jeg må belage meg på å bo på noe gjesteri i omgivelsene. Her blir det å ha alle klær i plastikkposer så man ikke får med seg skjeggkre hjem, fyttirakkern de hotellene ser alt annet enn fine ut.

Sånn går det når man forviller seg på etterutdanning ute på bygda, men med tanke på at den koster 30,000kr, gir meg en attest som gjør at jeg enklere finner jobb senere i alle bransjer jeg måtte ønske - og firmaet betaler for det hele - så takker jeg gladelig ja til det.

Pfuh.

God Mandag :)

Velkommen til Chiang Mai!

Her er det godt og varmt (men også kjøligere på natta), og ikke på langt nær så masete som i Bangkok.

Svømmeøkten unnagjort, noen venner vil ha meg med ut på shopping :cry:, er vel noen som forventer at jeg skal betale for noe da antar jeg :headbang

Takk[emoji3] Har ankommet CM og rukket en middag ved bredden av Mae Ping. Kanskje en lokal «fly & øl» om noen dager?

Back