Ny uke, god mandag!

Fellowship

ScanFlyer Dusty
Medlem
God mandag!
Mørkt ute med lys inne :) Snart frokost med English Breakfast Tea, før Hjemmekontor åpnes og ikke mindre enn 3 teamsmøter, så får vel dra i gang dagen!

Ha en god dag!

God morgen. Da har jeg fått levert og forsøker få i gang arbeidslysten med litt te og Rammstein. De vanlige mandagsmøtene på Teams, men får nok tid til en løpetur til lunsj. Ha en fin dag

God morgen fra Orkland.:)

Skyet opphold, og sånn sett helt innafor.

Her skal det i kveld markeres en viss 31- årsdag fra forrige uke, og da har man bedt inn noen ytterst få sjeler. Det blir egentlig bare jeg, moderen m/samboer, lillesøster og nabo-ekteparet. Da burde vi bli 6 stk, og det holder mildt sagt lenge. Både pga korona, og det faktum at store lag ikke er min greie.

Det blir dermed litt rydding og støvsuging i hjemmet, men ellers skal det ikke stresses noe voldsomt. Moderen har bakt litt, og det meste er på stell. Man er også godt i gang med KBOS-EGLL, og hvis man er litt heldig i dag, så burde man også klare returen til KBOS før det dukker opp noen sjeler utpå kvelden.

Ha en ypperlig mandag.:)

Øyh fra Forus. Sitter hos bilforhandleren og venter på at bilen skal bli ferdig. Garantisak. Radio må man ha. Skulle ikke ta mer en en times tid dette her så man overlever nok. Ha en fin en!

Øyh fra Forus. Sitter hos bilforhandleren og venter på at bilen skal bli ferdig. Garantisak. Radio må man ha. Skulle ikke ta mer en en times tid dette her så man overlever nok. Ha en fin en!

Flashback til den gangen jeg kjørte tur/retur Østlandet-Ørlandet i en Toyota Camry uten radio eller annen form for underholdning.

God morgen fra gjemmekontoret. Her er man visst i gang med siste hele arbeidsuka for i år. I år skal man til og med ha fri den siste uka. En av fordelene med Corona: Jeg fikk ikke brukt opp alle feriedagene, og hadde akkurat nok igjen. Første gang siden jeg gikk på skolen/var i forsvaret at jeg har fri de dagene. Kan bli artig.

Ha en god en :)

Ahh, endelig mandag.

DEN mandagen som er den siste i årets arbeidsplan, for når helgen kommer så er det julefri heeeelt frem til neste år. :)

Droppet ukas Oslo-tur, lite lysten på å være uheldig og havne i karantene hvis om atte... Så da tyr vi til digitale kanaler denne gang, selv om det egentlig er et krav om å være fysisk tilstede. Julestemning.

Ferdig med alt av gaver, huset er pyntet, bakst er unnagjort og egentlig er alt bare fint. Vennefest med 10 pers på lørdag, det gledes til å møte gode venner det er lenge siden man så "live". Skal nok klare å kose oss med god mat og drikke, må bare huske at håndsprit ikke skal konsumeres utpå natta. :)

Ha en fin uke!

Kim

...også godt i gang med siste arbeidsuken i 2020. Vinter og sne her på Røros - så endelig kom julestemningen ute også. 2 x medarbeidersamtaler unnahjort - nå klar for middag med komiteen til det første Røros Pride som arrangeres neste år.

Mandag og fridag .. hepp hepp .. ingenting bedre.

Regn og trist ute, men det er visst nesten over. Sol er lovet før lunch.

Gnurp fra Gaustad. En lang dag med bortekontorering i dag. Heldigvis avbrutt av kake fra Pascal midt på dagen.

Ikke stort mer å si i dag

Ha en fin en

. tur/retur Østlandet-Ørlandet

Stasjonert på Ørlandet du også?
Var der i 1977-78 og litt i 79.
Trivdes godt der pga husmorskolen like ved flystasjonen, man tok med snuppene på bondefest. Tider.

Stasjonert på Ørlandet du også?
Var der i 1977-78 og litt i 79.
Trivdes godt der pga husmorskolen like ved flystasjonen, man tok med snuppene på bondefest. Tider.

Bare besøkte en kamerat som holdt til der oppe.

Hei fra peiskos i knausen. Fin tur til Ullevålseter i dag som var stengt(!), så da ble det ingen kanelsnurre i dag.

I dag er 66% av barne hos venner så da skal Drage og Junior serveres den velkjente retten tortellini og sosisser med hjemmelaget tzatsiki.

Ha en fin kveld og husk solfaktor - i dag er det en uke til solen snur :colgate:

Hei fra peiskos i knausen. Fin tur til Ullevålseter i dag som var stengt(!), så da ble det ingen kanelsnurre i dag.

I dag er 66% av barne hos venner så da skal Drage og Junior serveres den velkjente retten tortellini og sosisser med hjemmelaget tzatsiki.

Ha en fin kveld og husk solfaktor - i dag er det en uke til solen snur :colgate:

Tja om du ferdes mye i marka så bør du vite at de fleste markastuer er stengt mandager.
Hei fra Oslos østkant - lest litt til eksamen som jo foregår hjemmefra i morgen. Får se om dette går bra. Satser på det.

Tja om du ferdes mye i marka så bør du vite at de fleste markastuer er stengt mandager.
Hei fra Oslos østkant - lest litt til eksamen som jo foregår hjemmefra i morgen. Får se om dette går bra. Satser på det.

De to andre lokale, Skjennungstua og Frogneseteren holder oppe på mandager - samt også kiosken på Sognsvann.

Back