AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
NRK melder at SAS i dag trolig vil offentliggjøre ansettelsen av ny konsernsjef.
Det blir trolig sendt ut en børsmelding før kl 0900.
Det blir trolig sendt ut en børsmelding før kl 0900.
46 år gamle Rickard Gustafson blir ny konsernsjef i SAS. Han kommer fra toppstillingen i TrygHansa. Det er veldig få i flybransjen som kjenner til mannen, noe som trolig vil høste kritikk. Norge er det største markedet for SAS, og mange hadde håpet på at det ble en nordmann. Fagforeningene vil nok ikke være fornøyd med at det ikke ble en nordmann, men vil nok samarbeide. Det vil være et problem at fyren verken kan fly eller det norske markedet. Det sier NRKs økonomimedarbeider Sindre Heyerdahl.
??????!!!!Fagforeningene vil nok ikke være fornøyd med at det ikke ble en nordmann, men vil nok samarbeide
Fra Dagbladet: "Gustafson er av utdanning sivilingeniør fra Linköpings Tekniska Högskola."
Det gleder meg at mannens bakgrunn er noe helt annet enn blåruss!![]()
Fagforeningene vil nok ikke være fornøyd med at det ikke ble en nordmann, men vil nok samarbeide. Det vil være et problem at fyren verken kan fly eller det norske markedet. Det sier NRKs økonomimedarbeider Sindre Heyerdahl.
Det gleder meg at mannens bakgrunn er noe helt annet enn blåruss!![]()
Den må da tage prisen for den dummeste kommentar længe.
Hvad havde de forventet - at han skulle være norsk, homo-seksuel og muslim for at opfylde minoritetskravene - så ville vi da ihvertfald hurtigt få en afklaring i de seneste aktuelle sager på forum om halal-mad, homo-bryllup og IC fra OSL. (Dette er ironisk/humoristisk ment og der er derfor ingen grund at at starte en større diskution om det)
Personligt kender jeg ikke meget til ham, men synes det lyder som et spændende og godt bud. Jeg vælger ihvertfald at se positivt på det indtil det modsatte er bevis - selvom han er svensk (ironi). Personligt har jeg ikke haft dem store tiltro til Mats ifm. den forestående udvikling, så alene det at få ham væk er positivt i mine øjne.
Det bliver spændende at se SAS' fortsatte udvikling![]()
Fantastisk, ingen norsk sjef denne gangen heller.
De mister hvertfall meg som kunde. Fra nå av blir det bare andre selskaper enn SAS på meg når jeg skal utenlands og innenlands vil jeg kunn bruke DY.
18.12.10 OSL-ZRH LX1211 A319, ZRH-SOF LX1860 A320
03.01.11 SOF-MUC LH1705 E195, MUC-OSL LH2456 A320
Så må du da hellere skynde dig at aflyse de flyvninger du har nævnt i din footer. Hvor mærkeligt det end lyder, så har disse selskaber heller ikke norsk CEO.
Bliver naturligvis lidt begrænsende for dine fremtidige rejsemønstre![]()
Fantastisk, ingen norsk sjef denne gangen heller.
De mister hvertfall meg som kunde. Fra nå av blir det bare andre selskaper enn SAS på meg når jeg skal utenlands og innenlands vil jeg kunn bruke DY.
moderator
Skal vi forsøke å holde diskusjonen på et litt høyere nivå enn bare diskutere vedkommendes nasjonalitet? Det bør være flere ting å kommentere ved ansettelsen enn at han er svensk? De som ønsker å diskutere om nordmenn, svensker eller dansker er de flinkeste til å lede et (fly)selskap foreslår jeg at lager en tråd på det i The No Fly Zone
/moderator
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.