Ny Ryanair kalender

Nå som 2008 snart ebber ut samt at jeg må ta farvel med Dominika fra MAD, stiger samtidig forventningene til 2009 kalenderen. Imidlertid kan jeg ikke huske at jeg måtte vente sååååå lenge på kalenderen i fjor.

Ikke kom og fortell at noen av dere har fått den allerede.

Det kan se ut til at de har solgt litt flere kalendere enn de hadde trykt opp. Hvis du har bestilt og ikke mottatt noen kalender bør du ta kontakt med dem. Har du ikke mottatt den nå, så er det nok små muligheter får at den kommer. Det ble penger tilbake på meg. Heldigvis kjøpte jeg en ombord på min forrige flight med FR.

Bestilte ca 10 des og mottok dem i posten på nyttårsaften, ikke så ille leveringstid i julestria.

Purremail er sendt til følgende to adresser jeg fant:info@buyasyoufly.com og orders@ryanaircalendar.com
-håper noen av dem fører til berettiget mottager.

Jeg ser av kontoutskriften på kortet at kalenderen ble bestilt og belastet allerede den 29 august.

Purremail er sendt til følgende to adresser jeg fant:info@buyasyoufly.com og orders@ryanaircalendar.com
-håper noen av dem fører til berettiget mottager.

Jeg ser av kontoutskriften på kortet at kalenderen ble bestilt og belastet allerede den 29 august.

Jeg bestilte dagen før deg, så det har nok blitt litt tull med de som forhåndsbestilte. Det var forøvrig den første adressen jeg kontaktet.

Denne ble mottatt fra buyasyoufly:

Dear Mr OSLflyer
Thank you for your email
As requested I have arranged for a calender to be
despatched to you as soon as possible
Hope this is to your satisfaction
Julie
Customer Services

Da er det bare å vente på damene:colgate:

Julie må ha lurt unna noen da :D. Jeg fikk først en mail fra henne hvor jeg kunne velge mellom å få kalenderen eller en refusjon. Når jeg svarte at jeg ville ha kalenderen fikk jeg svar fra en annen at de ikke hadde flere kalendere igjen.

Det ser ikke ut til at man kan få den tilsendt i Norge, men bl.a. Sverige er mulig. Men hvis det er noen som finner en måte å få en slik tilsendt Norge så må de gi beskjed :old ;)

Ser på dagbladet.no at det er en kvinnegruppe i Irland som ikke er helt fornøyd med bildene... De bildene jeg har sett er jeg kjempe fornøyd med :cool: :colgate:

Mer her: http://www.dagbladet.no/2009/11/15/nyheter/utenriks/ryanair/9051819/

Ryanair hisser på seg kvinnegruppe

Dette er ikke flyvertinnenes nye uniformer, men bilder fra Ryanairs nye kalender.

Da jeg må holde tradisjonen med Ryanairs kalender i hevd, var det på tide å legge inn en bestilling her https://www.ryanaircalendar.com/?partner=CALENDAR&pos=HOME_MID_SIDE, men dessverre fikk jeg ikke fram Norge som en valgmulighet i adressefeltet.

Er det noen på forumet som kan hjelpe til med en løsning?

Jeg har bestilt uten problem de siste 2 år. Lar det bare stå UK i nederste navnefelt, og skriver Norway i feltet "country" mellom *City/Town: og *Postal code: feltene.
Det ble ikke noe problem med leveringen tidligere så jeg regner med at de jeg har bestilt i år også kommer kjapt.
Lykke til.

TL

Back