Ny Ryanair kalender

Jeg har også sans for kalenderen, på tross av at jeg ikke kan fordra selskapet. Kall med enkel, men jeg liker pene damer med minimal bekledning :D ....og jeg klarer ikke se hva som er galt med det

Har årets kalender hengene ved siden av kjøleskapet, og kommer nok til å kjøpe '09 kalenderen også!
Men det gikk ikke ann å velge Norway på siden til Ryanair...?

Har årets kalender hengene ved siden av kjøleskapet, og kommer nok til å kjøpe '09 kalenderen også!
Men det gikk ikke ann å velge Norway på siden til Ryanair...?

Ser ut som det bare er EU-land som står der. Da kan man forholde seg til å selge den "internt i EU", dvs. ikke ta hensin til med og uten mva. Hvis de skal selge den til Norge så er det eksport og sikkert for mye papirarbeid i regnskapet for dem ?!

Noe i samme retning som jeg også tenkte (ettersom f. eks. Sverige står på listen).
Hvordan kan jeg da evt. få fatt på den??

Hadde ikke britiske menn vært så lite pene skulle jeg ønsket meg en slik kalender med menn...men det tørr vel ikke MoL å tilby en kjøpesterk gruppe...

Nå som 2008 snart ebber ut samt at jeg må ta farvel med Dominika fra MAD, stiger samtidig forventningene til 2009 kalenderen. Imidlertid kan jeg ikke huske at jeg måtte vente sååååå lenge på kalenderen i fjor.

Ikke kom og fortell at noen av dere har fått den allerede.

Ja, kanskje det ... *sjekker ryanair.com*

Edit:
Utfordring tatt!
Billett bestilt med FR36 til den nette sum av 30.26GBP!
Tripreport kommer enten dagen før Seattle, eller noen dager etter jeg er kommet tilbake til OSL!

Savipix: Disregard last request!

Last edited:
FR36 ser ut til å være en flight fra Stansted til Torp.. har du tenkt på hvordan du skal komme deg ned til Stansted? (Om du har tenkt til det jeg tror, så blir jeg enda mer imponert..)

Sehr hemlich - tripreporten blir nok slik som "en helt alminnelig helg" - plutselig dukker det opp noe råskap.. :p

Back