Ny rute fra Torp

Flott nyhet!
Magefølelsen min sier at det er faktisk flertall av italienere på disse rutene enn nordmenn. Uten at jeg har sett statistikk som bekrefter dette.
Jeg undres veldig på hva som gjør at så mange italienere kommer til Norge, og hva i all verden de gjør når de er her.

IMM

Og ikke minst, gode nyheter for Torp som ikke ser ut til å miste FR på tross av åpningen av Rygge.

Flott ! Bra for Torp. Og kanskje bra for meg som har kombinasjonen Kroatia-Italia høyt på den mulige ferielista i år. Ser at det går båt Hvar-Pescara. Så dette er en mulighet.. !

Flott ! Bra for Torp. Og kanskje bra for meg som har kombinasjonen Kroatia-Italia høyt på den mulige ferielista i år. Ser at det går båt Hvar-Pescara. Så dette er en mulighet.. !

Fra Milano var det mange italienere ombord i sommersesongen. Mange skulle leie bil på Torp og kjøre til vestlandet, mens mange skulle til Oslo også. Norge er fortsatt langt mer eskotisk for mange italienere enn hva Italia er for nordmenn, slik at mange kan realisere en reise til "Fjordenes land" når prisen blir overkommelig.

Back