Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Virker som SAS og TG har inngått et slags "kartellsamarbeid" der OSL-BKK nonstop må unngåes for enhver pris....men da ser jo andre muligheter;)

Hvis denne skal starte opp om mindre enn to måneder (5.april) så burde de kanskje begynne å annonsere ruten i aviser osv? Kan ikke huske å ha sett det noe sted.

Jeg tror flertallet av Ola Dunk gjerne planlegger en Thailandsferie mer enn èn til to måneder i forveien.....

Ja lurer på om noen anerkjente reiseselskaper vurderer å benytte de.

Ikke er det lenge til April og ikke har de tegnet noen kontrakt med et av handlingsselskapene på OSL så vidt meg bekjent. Det begynner å haste folkens!!

Litt info:

Såvidt meg bekjent så er de i forhandlinger med SGS når det gjelder ground handling på OSL og kontrakten der er snart klar. De kommer med en B747-300 (CNFG: 22C - 25U - 470Y. U=Premium Economy) den 05apr og flyr 2 turer pr uke på OSL og det samme på MUC. Ruten kommer til å starte i Krabi og gå via Bangkok/Don Muang og derfra nonstop til OSL. På returen går den nonstop fra OSL til Krabi og fortsetter deretter til Bangkok/Don Muang. De vil også fly noen innenlandsruter i Thailand, bl.a. mellom Don Muang og Krabi samt muligens en gang eller to pr uke mellom Krabi og Chiang Mai.
Så de kommer folkens....

Flyet er for øyeblikket inne til C-check i KUL, før overlevering til Krabi Airline 1. April.

Og ja, de burde vært ute med annonser etc og salg allerede nå. Men etter kontakt med deres representanter i Norge, så vil de komme ut veldig rakst nå, de venter bare på at bookingsystemet skal bli operativt og at alt skal bli lagt inn i Amadeus.

;)

Det begynner å se ut som om noen her må spise i seg et utsagn eller to om dette prosjektet (meg selv inklusive), selv om det ikke blir det all-biz-konseptet som det var snakk om ei stund.

Nei, dette med 767 og all-biz blir et framtidsprosjekt de har.. de skal først og fremst se hvordan dette fungerer. Jeg tror nok dette er mye mye smartere enn denne All-biz flighten som de vurderte\vurderer. Hvertfall ut fra OSL!!

Ja nå som Kair kommer, vil jeg tippe det ikke vil ta mer enn 6 mnd før SAS eller THAI vil annonsere at de vil starte en OSL-BKK rute... hehe... plutselig ble denne ruten lønnsom å drifte.

Ja nå som Kair kommer, vil jeg tippe det ikke vil ta mer enn 6 mnd før SAS eller THAI vil annonsere at de vil starte en OSL-BKK rute... hehe... plutselig ble denne ruten lønnsom å drifte.

Har ikke SAS allerede indirekte sagt det? At de har feilet om de ikke har ruter fra OSL til EWR og BKK innen 2009, eller når det var..

Har vært 3 stk ifra Krabi her på OSL idag... De sier at de kommer,men den som lever får se.....:o

Den slenger jeg meg på.

Jeg er vel en av dem som hele tiden har trodd på dette projektet til Krabi-airline. Hyggelig at dette går i boks snart selv om de er et halvt år for sent ute ifølge overskriften på denne tråden. Skal tro om vi kan få sendt noe frakt med dem også ??

en på jobben hadde bestilt ferie ned til destinasjonen det gjelder i går, og han hadde fått beskjed om at flyreisen hans var en ny rute fra Osl som snart skulle starte opp.. Så det må vel være noe hold i det..

en på jobben hadde bestilt ferie ned til destinasjonen det gjelder i går, og han hadde fått beskjed om at flyreisen hans var en ny rute fra Osl som snart skulle starte opp.. Så det må vel være noe hold i det..

HVor hadde han bestilt denne turen? Jeg vil også ha!

Tipper Finnair skjelver - det er vel de som har mest å tape på dette prosjektet.

Status
Not open for further replies.
Back