Ny rute fra OSL: overraskende

• Thread starter Thread starter jb1
  • Start date Start date
Jeg tviler på at det er noe hensikt å reklamere for denne ruten. Den er nok for veldig spesielt interesserte og man kan sikkert få den til å gå rundt med avtale med Politidirektoratet/UDI alene. Internt i det nord-kurdiske miljøet i Norge vil nok nyheten spre seg raskt, slik at reklame blir unødvendig.

Last edited:
Ikkeno på osl.no ...

Ser på nettsiden at det er Gardemoen ... ledige seter Erbil-OSL 15/9 til 3499 --- returen er solgt ut. Lang bakkestopp - 0605 til 1545.

Last edited:
Etter flyparkering har tatt en ringerunde, virker det som hverken SGS, Rfly eller Menzies skal handle de. Det kan kanskje noen oppe i øvre etasje bekrefte/avkrefte?

Hmmm,

Vet at vi har snakket med dem, men det har nok de andre handlerne også...

Kan bli spennede å se hva som skjer da....

S

Tittet på weben deres og da sto det rødfarge på 15.09 og sold out.. Men
23.09 er bookbar. De tillater 30 kg bagasje, og det forstår vi godt ^_^

Frisøren min er Irakisk-kurder, og forsøkte å overtale meg til å reise til Erbil. Han mente det var som DXB for 10 år siden.
Jeg svarte: "Nuvel" - betalte han for klippen og ruslet hjem....

Ruten står ikke på oversikt over direkteruter, kun på nye ruter.

Det er allikevel en direkterute ettersom samme fly går videre. PIA står oppført som direkte til Lahore selv om de toucher på kastrup.

Ifølge MCA er det vist Menzies som skal handle, men etter som jeg har hørt har de ingen handling kontrakt med oss. Kan virke litt useriøse.. Noen i GFS her som vet om de har noe fuelling kontrakt?

Back