Kommer det mer?
Det er mange irakere som får avslag på asylsøknader for tiden. Mange av de er kurdere. Bare de fem første månedene i år var det over 600 avslag i flg UDIs nettsider. Med ukentlige avganger - 120 pr måned - ca 30 pr avgang...
Tipper dette selskapet blir det selskapet med minst fornøyde kunder, som tjener mest av alle. :colgate:
Det er mange irakere som får avslag på asylsøknader for tiden. Mange av de er kurdere. Bare de fem første månedene i år var det over 600 avslag i flg UDIs nettsider. Med ukentlige avganger - 120 pr måned - ca 30 pr avgang...
Og jeg som synes det er godt gjort å fylle opp en 777 fra OSL via CPH til Pakistan to ganger i ukaFår de dette til å gå vinner de i hvert fall min respekt.
Ja, i den Kurdiske delen i nord.
Hyggelig med nye selskaper, selv om jeg må vel innrømme at Erbil eller Irak ikke står på listen over mine planlagte/ønskete reisemål den nærmeste tiden:drunk:
Airbus A320.Hva slags flytype er det snakk om?
Noen som har sett noe reklame for denne ruten i det hele tatt? Står jo heller ingenting på OSL.no. Skal jo starte om et par uker bare.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.