jamesclandestine
ScanFlyer Blue
Etter det har nå gått snart ett år siden lansering. Har noen kunnet samle erfaringer med DNB SAGA Amex platinum her? Etter noen skuffelser med SAS sitt kort (spesielt angående concierge), så vurderer jeg å prøve dette ut i ett år. Momentant dog virker det som om et EUR ICC fra UK er det bedre valget. Bortsett fra en litt dårligere kurs for eurobonus poeng (siden det norske kortet gir samme EB poeng som SAS amex plat.) og større valutakostnåder ved bruk i Norge (kan jo bruker SAS kortet her) får man jo en del status medlemskaper.
Jeg kunne gjerne ønske å ha tilgang til en døgnåpen! concierge service, som har egne kontor verden rundt og kan via dette har local pull i utlandet. Og her snakker jeg ikke bare restaurantbord i Oslo eller New York. Så vidt jeg har sjekket litt på nett er de fleste selskaper UK basert og koster mere enn AMEX plat per år (uansett Norge/UK).
Altså gjerne post noen erfaringer. Takk
Jeg kunne gjerne ønske å ha tilgang til en døgnåpen! concierge service, som har egne kontor verden rundt og kan via dette har local pull i utlandet. Og her snakker jeg ikke bare restaurantbord i Oslo eller New York. Så vidt jeg har sjekket litt på nett er de fleste selskaper UK basert og koster mere enn AMEX plat per år (uansett Norge/UK).
Altså gjerne post noen erfaringer. Takk