Ny reklamefilm fra SAS i Norge

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Oj... Der er ikke jeg.. (jeg er litt gammeldags muligens)

Disse reklamene (alla Volkswagen/Møller reklamene fra 90 tallet) gir meg ingenting, og syntes det er rart hvis folk lar dette påvirke valg av flyselskap. :8:

Last edited:
Joda, bra film det der ;)
Du skjønner dog ikke at det er en SAS-reklame før du ser logoen, men det er kanskje litt av poenget?

Likte den ikke, og hadde jeg sett den på TV hadde jeg skiftet kanal lenge før jeg så at det var en reklame for SAS.

Gidder aldri se reklame, men skjønner jo intensjonen og filmen appelerer vel til folks følelser. Dette er vel merkevarebygging, vel så mye som "konkret reklame" - den har jo de i avisen, med store annonser for 3.500 til NYC. De mer fornuftige av oss tenker vel mer på at konkurrenten er vel så punktlig for tiden...

Likte den ikke, og hadde jeg sett den på TV hadde jeg skiftet kanal lenge før jeg så at det var en reklame for SAS.

Ble vel litt halvhjerta dette synes jeg, ingenting som tilsier at dette har noe med ett flyselskap å gjøre før SAS-logoen kommer til slutt. litt langt ble det også, ma må jo vente i lenge over ett minutt før man kommer til bunns i denne filmen...

Vil TV versjonen være like lang, eller kommer det en kortere versjon også?

Jeg må si jeg digget starten med hare og paintball! Haha, sånn vil jeg også gjøre :D Hadde vært gøy å skutt etter bestekompisen min kledd ut som en rosa hare :p:lol:

Last edited:
Helt grei reklame, har sett bedre reklamer fra SAS.
Synes SAS kunne laget en reklame som bare ikke bare fremhever at SAS er gode på punktlighet.

Hadde ikke mye med luftfart å gjøre hvertfall. Jeg, og flere med meg, går etter pris. Reiser rett nok ikke i jobb, kun pleasure, og sparer gjerne noen kroner om jeg kan, og velger DY selv om faren er større for at jeg blir noen min forsinket.

Burde heller spilt mer på hvor de flyr og hva de tilbyr, ikke bare punktlighet, da de fleste reisende er med opptatt av pris, og der taper SAS ofte.

Ser at filmen i hovedsak får negativ mottakelse her på forumet, noe som kanskje ikke er så rart siden målgruppen (slik jeg tolker det) i all hovedsak ikke befinner seg her?

Savner at SAS markedsfører kvaliteteten med å fly SAS kontra LCC, nå blir det litt LCC og litt Service.
Filmen var jo skremmende meningsløs.

Back