• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny Real Norwegian

atck

ScanFlyer Gold
LN-KKT landet riktig så naken i morges så jeg spurte om ikke noen hadde foreslått Randi Flesland som dekorasjon på halen. De lo godt i cockpit men jomen kan det se ut som om de hadde ferdig folie i bagasjen, for ved avgang så den sånn ut.
Ikke verst. Først æresmedlem i NFF og nå dette.

lnkktrandi900.jpg

:colgate:
(Jada, treg søndag)

HVORFOR IKKE !! KORTIDSMINNET, TILSV. "ALDRI FLY MER SK GRUNNET STREIKEN", ER JO MEEEGET KORT.

MED HENNE PERMANENT PÅ HALEN VIL JO SIKRE GJENTAGELSER AV Å ANSETTE SLIKE PERSONER/TING.......:(

Jeg er litt skuffet over at ingen har lagt merke til at Randi Runa Svenkerud Flesland er speilvendt på bildet. :rolleyes:
Jeg lette etter et passende bilde som kunne brukes på styrbordsiden men også bildene av John Travolta var feil vinklet. Så det ble det offisielle bildet.

Back