Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vet du hvordan dette er med bagasje? Man kan jo kun ta med en håndbagasje. Jeg kommer til å ha en sekk og en pose med PC i. Tror du dette blir et problem? Jeg flyr med SAS.
Hvis du absolutt ikke vil åpne pakken spør vektere om det går greit, hvis ikke de går med på det spør om å få prate med vaktlederen i G4S. Tror det ikke skulle by på problemer.
Fikk 3 stk iPads uåpnet gjennom både på EWR og OSL. La bare eskene på båndet, no questions asked. Men det er kanskje noe annet med en laptop?
Er vel ikke verre enn at du åpner pakken dersom de spør? Kan ikke skjønne hvorfor PCer som er i originalpakningen skal slippe å bli tatt ut. Security kan jo ikke vite om du på en eller annen måte har tuklet med den nye PCen...Jeg skal til Oslo til uka, og tenkte å handle en helt ny Sony Vaio bærbar fra Sony sjappa på Karl Johan. Så lurer jeg på hvordan dette er med security? Må jeg pakke ut alt av pakken for å komme gjennom security på OSL? Eller kan jeg bare scanne hele PC-pakken?
Er vel ikke verre enn at du åpner pakken dersom de spør? Kan ikke skjønne hvorfor PCer som er i originalpakningen skal slippe å bli tatt ut. Security kan jo ikke vite om du på en eller annen måte har tuklet med den nye PCen...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.