Originally posted by cabincruiser
tortillafylt wraps
... og hva er det? ^_^
tortillafylt wraps
Originally posted by LN-MOW
tortillafylt wraps
... og hva er det? ^_^
tortillafylt wraps
... og hva er det? ^_^
tortillafylt wraps
... og hva er det? ^_^
Det er varm wraps med spansk torilla (egg), bacon og ost. Den er knallgod! Og jeg er jo i en posisjon hvor jeg har smakt det meste som bys ombord på SKBU....
AKA breakfast burrito med andre ord!Originally posted by cabincruiser
tortillafylt wraps
... og hva er det? ^_^
Det er varm wraps med spansk torilla (egg), bacon og ost.
tortillafylt wraps
... og hva er det? ^_^
Det er varm wraps med spansk torilla (egg), bacon og ost. Den er knallgod! Og jeg er jo i en posisjon hvor jeg har smakt det meste som bys ombord på SKBU....
Originally posted by P.A. VIKING
tortillafylt wraps
... og hva er det? ^_^
Utrolig hva disse Pursern'e har tid til....
Originally posted by Tommy777
Pasta salaten får ikke vi nordmenn
Originally posted by TOS
kanskje vi heller kan få SAS sin lakselasagne.....?:wink
Originally posted by TOS
Huff....
Originally posted by LCH78
Originally posted by TOS
Huff....
er den like fæl som den høres ut?![]()
Originally posted by FlyHi
Jeg synes da helt klart der er tale om kejserens nye klæder her - ligesom i mange andre tilfælde for catering-holdet har brugt månedsvis på at udtænke nye smarte planer for hvad der skal serveres ombord.
Af en eller anden grund bliver hoved-ingrediensen på menukortet altid sandwich til trods for at det endnu ikke er lykkedes at få en sandwich der bare smagte rimelige ombord.
Når de så engang imellem fandt nogle ting der var gode, så bliver de fjernet meget hurtigt igen..
F.eks.
Da BOB-konceptet blev indført startede man med at tilbyde Tapas-menuer, hvilke rent faktisk smagte rigtig godt (hvis man da kunne spise dem med de kun 5 cm lange knive og gafler som en eller anden tumpe havde besluttet skulle bruges). Efter kort tid blev de så erstattet af "Dansk Smørrebrød", som klart var et skridt tilbage. Her var det typisk industripålæg, der intet smagte af - til forskel fra lufttørret skinke, kaper, oliven, parmesanost, varmt brød osv.
Den grønne menu blve indført. God idé - det er dejligt at få lidt frugt og grønt engang imellem. Dog skulle man belemres med ets stykke meget tørt brød, der mest af alt mindede om en tavlesvamp. Ovenikøbet med en holdbarhed på mere end ET HALVT ÅR...... Det er sgu ikke lækkert. Tager man så i betragtning at man alligevel har varmet brød til Biz og Økonomi Plus, så er det nærmest en hån overfor økonomiklassepax, at man ikke får tilbudt den anden type brød, der faktisk smager ganske godt.
Med det nye koncept er både tapas, grøn menu m.v. så altså helt væk. Nu er vi tilbage til sandwiches og .... tada.... Pastasalat... Store nyheder...Nej, pinligt hvis I spør mig. Er det virkeligt det, som arbejdsgrupper i SAS har brugt det sidste år på at finde ud af? Hvis ja, så burde de kigge sig om efter nye jobs... Det kan da ikke være så svært. Spørg pax - prøv selv at smage maden måske?
Den morgen-sandwich, man så stadig tilbyder er helt forfærdelig... Vi taler en daggammel og meget tør bolle med ost. Jeg kunne aldrig drømme om at spise sådan noget derhjemme. Hvorfor ikke sælge en flex-menu når man nu alligevel har dem lastet? Det ville give økonomi-pax noget anstændigt at spise og give SAS mulighed for at tage mere for morgenmaden samt ikke mindst give færre items at loade...
Nej SAS - det her er en OM'er.... Pinligt at kalde dette for en nyt koncept....
Originally posted by litt-amatørSett opp prisen, men tilby economy- pax anstendig mat som går an å spise uten å tvinge det i seg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.