Someone Moderator Medlem 23 Oct 2009 #1 Tja, spesielt pent var det ikke http://www.airliners.net/photo/Qantas/Boeing-747-438/1598073/L/
S stistens ScanFlyer Blue 23 Oct 2009 #2 dette er faktisk den maskinen som fikk hull i siden for en tid siden. reiste med denne i 2007 ..
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 23 Oct 2009 #3 Soccer-jets ser sjeldent bra ut, denne er intet unntak.
LN-AØR ScanFlyer Crusty 24 Oct 2009 #5 Imotsetning til alle der andre, så synes jeg det var riktig så snasen. Last edited: 24 Oct 2009
A amatør ScanFlyer Gold 25 Oct 2009 #6 LN-AØR said: Imotsetning til alle der andre, så synes jeg det var riktig så snasen. Click to expand... Eni med deg, likte den.
LN-AØR said: Imotsetning til alle der andre, så synes jeg det var riktig så snasen. Click to expand... Eni med deg, likte den.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 25 Oct 2009 #7 Nei, dette ble helt feil synes jeg. Fargene i det banneret passet jo overhode ikke inn med resten av liveryet. Börja om, Qantas!! BF:cool2
Nei, dette ble helt feil synes jeg. Fargene i det banneret passet jo overhode ikke inn med resten av liveryet. Börja om, Qantas!! BF:cool2