Ny logo for Ryanair

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Ryanair announce new logo to better reflect company values

Ryanair have today launched their new corporate logo that will be painted on the fins of all of their jet aircraft. The no-thrills airline hired a top Dublin based branding consultancy to come up with the design and are rumored to have spent in the region of £5 (plus credit card fees) on it. Stephen McNamara, Ryanair PR rep, commented: “I had to bend over for about an hour and half with Michael on top so the bloody agency could get the angle right, but we think it looks great and really shows off our corporate values”.

Attachments

• Ryanair-New-logo.jpg
    Ryanair-New-logo.jpg
    80.6 KB · Views: 827
That made my day!!! :73: Godt å se at man får det man betaler for!

Fantastisk!! FR kommer til å bli EB's nye favorittselskap etter dette! :lol

BF:cool2

Nok en SAS ansatt som har for mye tid pa jobben...

All dette Ryanair bashing kan ikke tyde over faktum at de iriske lavpris-giganten fraktet 65 millioner passajerer. Og de aller fleste ble tydelig villig a betale for sine bagasje.

Haplös. Dersom SAS bruker sine hoder pa slike ting, sa er de döds-dömt.

All dette Ryanair bashing kan ikke tyde over faktum at de iriske lavpris-giganten fraktet 65 millioner passajerer. Og de aller fleste ble tydelig villig a betale for sine bagasje.

Nå behøver du vel ikke å være "critical mind" hele tiden da! Det må jo være lov å ha det litt moro i hverdagen også???:cry:

BF:stir

Tja, jeg hadde mening at SAS kunne drar mer nytte av CK som talleknuser enn som tegner...

Tja, jeg hadde mening at SAS kunne drar mer nytte av CK som talleknuser enn som tegner...

Nå er det neppe han som har laget denne, da jeg har sett den på internet tidligere....

...eller mener du at det bør være forbudt for SAS ansatte å ta noen små pauser i løpet av dagen?

jeg tror det kan være en god idè her for noen å ta en utplassering i alle arbeidsplasser man har så sterke meninger om, så kan man uttale seg etterpå. :old

Richard - I don't know what you do these days, or who pays YOUR salary, but at least my employer does not mind me spending three seconds of my day posting a funny picture I got in my mailboks this morning. At SAS we believe in having a bit of fun as well. And, since I do not smoke or drink coffee (and stay at the office until 22) I do not feel bad about taking a "forum-break" every now and then. Get a LIFE!

And - it WAS funny! regardless of Ryanair's success as a business (I'd bet even M'OL would laugh at this one)

Denne var morsom, og ikke spesielt stygg. Bare et morsomt stikk til en av de negative sidene ved Ryanair. Noe av FRs PR-fremstøt i det siste har jo også vært preget av selvironi faktisk. Så denne tror jeg de kunne ledd av i Dublin også...

For øvrig tror jeg defintivt at det selskapet som ikke tillater sine ansatte en liten pause i ny og ne, er det selskapet som er i trøbbel. Da har man misforstått noe...;)

Bullshit! Jeg sender de videre selv uten å risikere min jobb eller min arbeidsgivers gode navn og rykte.

Denne ler de garantert godt av i Dublin også. De liker jo slike ting, og PR for selskapet er det ogå. Ryanair er jo veldig glade for all PR, uansett hva det måtte dreie seg om. Morsom!

Fantastisk! En god logo skal jo reflektere selskapet.

Skal si meg enig i at Ryanair har åpnet mange luker og revolusjonert dagens luftfart. Dessverre er en av de åpnede lukene på Pandoras eske, og for det skal vi alle betale til sist.

Dæven det er pressa stemning i flybransjen om noen klarer å "skylde på SAS" for dette. Det er hakket mer barnslig enn dette bildet - som jeg gjør såher til:
laugh.gif
thumbs.gif

Back