Ny jobb?? Hva med SAS eller SGS?

Jeg?? Det var et par jobber der som jeg kunne tenkt meg aa soekt paa, men jeg blir nok her borte i det som etterhvert blir kjent som Obamia. :p

Hadde jeg hatt bil, skulle jeg ha søkt. Men bor i Oslo, og har scooter. Så det hadde blitt en lang kjøretur hver morra ^_^

Hadde jeg hatt bil, skulle jeg ha søkt. Men bor i Oslo, og har scooter. Så det hadde blitt en lang kjøretur hver morra ^_^

Flytoget har ruter som ankommer OSL før første skift starter og etter siste skift slutter.
En tidligere kollega begynte i trafikk på OSL og er flytogpendler, så det skal ikke være noe problem:)

Flytoget har ruter som ankommer OSL før første skift starter og etter siste skift slutter.
En tidligere kollega begynte i trafikk på OSL og er flytogpendler, så det skal ikke være noe problem:)

Nokså dyrt å ta flytoget frem og tilbake hver dag da men. Eller har flyselskapene noen avtale som gjør det billigere for de ansatte å ta tog?

Jeg hadde nok søkt som stuer jeg, hadde det bare vert fast jobb og ikke sommerjobb. Synes det kan høres ut som en spennende jobb.

Flybussen er 60 ved enkeltbillett ja.
Men ... tar du å kjøper et klippekort så blir prisen anderledes - 1000 kr for 30 "klipp", er en pris på 33.33 pr tur muahahah

OK - da er jeg med. Var ikke klar over klippekort på flybussen. Men flytoget er vel fortsatt mer hensiktmessig for meg.

Ihvertfall, no problem med "flytogpendling", selvom jeg kombinerer det med bilkjøring..

Back