Nei Jan, dette med lukket forum syntes jeg ikke noe om.
Greit at man har utgifter på hobbyen, men hvem har ikke det ?
At mange logger på , og blir inne, ja det tror jeg dine teknikere kunne løst på mange måter. Å skifte passord noen ganger i uka er ikke løsningen.
Men hvorfor ikke "webifisere" radarbildene slik som f.eks
http://www.flygradar.nu gjør , og så heller legge på litt reklame for å sponse hobbyen ?
/Geir
Sorry Geir (P.A. VIKING) og dere andre her på forumet. Er du ikke fornøyd med at vi legger ut disse "radar boksene" med passord slik som det er blitt bestemt, så ikke besøk vårt forum for å hente passord. Det er helt frivillig for alle og enhver. Det er MANGE som roser oss for å bare å gidde å serve så mange ved å legge dette ut via VNC. Vi har fått mange positive tilbakemeldinger og fått over 111 nye medlemmer på kort tid.
Vi jobber med flere tjenenster, sån blir det for framtiden.
Du foreslår å snappe bildene og legge de ut slik noen gjør i Sverige og Danmark, det er IKKE godt nok å få en oppdatering hvert minutt :angry:
Nei - nå for det være nok med kritikk fra medlemmer på scanair.no for at vi leverer tjenester som ingen andre i Norden gjør. Vi for se om det ikke er flere i Norden som er villig til å delta i det å legge ut SBS-1 og Airnav sine radarbokser med passord beskyttet.
Så Geir, du må nok logge deg inn på ATC forumet for å få riktig passord, selv om du er "royal" mot CK og hans forum. Men CK stenger ikke din konto fordi du er inne på
www.atcbox.net/mybbforum for å hente passord :colgate:
Velkommen du også -kjenner jeg deg rett så er du allerede medlem og henter dagens passord
Jeg er medlem på mange forum, foreninger, butikker, banker, ingen nekter meg å være medlem flere steder
God helg - min Airnav radarbox ligger også ute for alle - logg deg inn !
Jan Støkkebo -
vi sees på vollen på 19R eller på sandyna på 19L eller på flishaugen på 01R fra våren, folkens`s :nor
PS.Ikke sendt meg PM her, send meg epost, takk