Ny eierstruktur for SAS - Med bla. Air France-KLM

Jeg lurer på hvor den uttalelsen med at EB blir borte kommer fra… ser mange sier Smith sa det, og flere aviser og magasiner skriver det, men ingen har en kilde. Så enn så lenge holder jeg med Someone i at den bekreftelsen ikke har kommet

Den kommer tydligen från Le Figaro där Smith ska ha sagt det. Jag har sett citatet på Flyertalk men kan inte bekräfta det faktiskt kommer från Le Figare.
Smith säger där att de önskar slå samman Flying Blue och Eurobonus.

Programmene kan kanskje slås sammen - men allikevel beholde forskjellige navn i forskjellige markeder?

Den kommer tydligen från Le Figaro där Smith ska ha sagt det. Jag har sett citatet på Flyertalk men kan inte bekräfta det faktiskt kommer från Le Figare.
Smith säger där att de önskar slå samman Flying Blue och Eurobonus.
Nå er ikke jeg helt stødig i fransk, men jeg leste den saken for å se og etter hva jeg kan skjønne stod det ikke så eksplisitt som en del medier «siterer» de på. Så jeg mistenker at det har vært noen språkforvirringer?

SAS halverer arealet de leier på Frösundavik. Med 6000 kvadratmeter igjen, har de da kun 11% av det totale arealet i bygget for det som var hele hovedkontoret før.

Bak betalingsmur
https://check-in.dk/sas-halverer-arealet-paa-hovedkontoret-i-stockholm/

SAS har valgt at reducere lejemålet på hovedkontoret i Frösundavik fra 12.000 til 6.000 kvadratmeter. “Ligesom mange andre virksomheder har vi tilpasset os efter pandemien,” lyder det.

Var det ikke ca 200 stillinger SAS skulle skjære i administrasjonen nå i år? Begynner ellers å bli tynt i rekkene på Lysaker også

Back