Originally posted by LN-MOW
Kjoep aksjer naa ...... :2cents
Originally posted by Trash2000
Haugesundsflyene til Coast Air har hoppet nedom Kjevik i flere uker allerede. Er vel noe innleid kapasitet fra Cimber Air som tar en god del trafikk også.
Originally posted by storg
Haugesundsflyene til Coast Air har hoppet nedom Kjevik i flere uker allerede. Er vel noe innleid kapasitet fra Cimber Air som tar en god del trafikk også.
Sammarbeidet på ruten ble avsluttet 1. oktober tror jeg. Det var ihvertfall SAS som fløy i det siste.
Originally posted by storg
Sammarbeidet på ruten ble avsluttet 1. oktober tror jeg. Det var ihvertfall SAS som fløy i det siste.
Sikker storg? Spurte om det på forumet sist uke og fikk da vite at samarbeidet skulle avsluttes i går, men svaret kom før avgjørelsen om Q400.
Iflg. Avinor var Coast Air nede på Kjevik i dag, og det er ikke mulig å booke reiser fra Kjevik hos Coast Air. Må vel fortsatt være noe med SAS da?
Originally posted by ph-ndr
Originally posted by LN-MOW
Kjoep aksjer naa ...... :2cents
Bombardier eller SAS?
-A
Originally posted by C172
Jeg så take-off på ENBR! Fantastiskk flott at det ikke ble noe alvorlige menneskelige skader! Q400 har mange flighter i SAS den står for 20- 30 prosent på CPH. Det var nok en pengemaskin som dessverre må vekk! Vanskelig å finne en turoprop til å erstatte den! Tror det beste er å få inn flere 737 og 319 i SAS.
Originally posted by ATC-flyradar
Finnes det noen parkert på OSL ??? og tilfelle hvor ??
Originally posted by Trety
Edit: Og Widerøe sine står vel på Torp og eventuelt i Bodø - i hangar.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.