Ny cockpit DVD: SAS

Hmm, jag känner inte till några norska sidor som säljer DVD. Förslag?

Tollgrensen, hur mycket är det?

Skulle inte den norska siden bli tvungen att lägga den kostnaden på kunden?

Flightsim.no selger flydvder. :)

En norsk side må legge norsk skatt på filmen ja, men har ikke du noe skatt du trekker fra på din ende?

Ser forresten ut som tollvesenets omregningstabell plasserer 35$ til 196kr så da skulle det akkurat gå. Er dollaren på vei opp eller ned nå? De får vel ny kurs før filmen dukker opp her.

196kr borde ju inte vara något problem?

Jag kollade flightsim och de tar ju ofta 229kr. Jag ser inte att detta skulle vara till fördel för kunden?

Jag är dock öppen för förslag.

hilsen
Jan

For å være helt ærlig så regnet jeg med porto først, og da kom jeg jo over 200kr og totalt i nesten 400 med moms og posten sine avgifter. Men ser at tollvesenets kurser holder seg omtrent likt en uke til så da er man vel sikker på å få det under grensen. Plasserer en bestilling nå. Sender du i fra Sverige? (med tanke på sendetid)

Håper at jeg også får den snart. Jeg har betalt for den også. Kan du sette på maks 15 dollar på tolldeklarasjonen??? den grønnen lappen

Har også fått min, virker veldig bra så langt!

Stusset litt på -TUA (CNO821 OSL til AMS), hvor de begge glemmer å sette APU bleed on og packs off før push, så under oppstart skjer det ingenting. Forøvrig var det faktisk to herrer med |||| striper both left and right :colgate:

Har også fått min, virker veldig bra så langt!

Stusset litt på -TUA (CNO821 OSL til AMS), hvor de begge glemmer å sette APU bleed on og packs off før push, så under oppstart skjer det ingenting. Forøvrig var det faktisk to herrer med |||| striper both left and right :colgate:

Även de mest erfarna kan göra fel ;)

Undrar om det inte blir en liten DVD till mig efter jul.

Back