Ny cockpit DVD: SAS

LN-MTC

Magic Nostalgic
Hej!
AeroPresentation har idag kommit ut med en dubbel DVD featuring SAS! Filmad helt i High Definition.
Den engelska texten från cover:

Disc 1:
We follow the crew from Oslo Gardermoen on a return flight to Trondheim on the 737-800 followed by a twilight departure to Molde on the 737-500
Captain Odd Haugsbak gives us information thru out.

Disc 2:
Early morning we follow the crew from the hotel and fly the 737-600 back to Oslo
Next up is a flight to Amsterdam on the 737-700 including the cockpit preparations during turnaround before the flight back to Gardermoen.

All in all total running time is 4h 08 min

Preview finns på YouTube på aeropresentation channel

Passar ju bra nu när Captain Haugsbak blir pansjonist (sp) i dagarna!

Cheers!
Jan

Er ikke World Air Routes da, det er litt synd..

Ironi? Like skuffet hver gang jeg kjøper filmer der i fra, kamera blir rettet ut av vinduet omtrent hele filmen, ikke akkurat naturen jeg har mest interesse av.
Ser heller ITVV filmer, men de har ikke laget nye på noen år.

Tilbake til topic, denne så ikke så gale ut den, at det er SAS er også bra, får se om jeg ikke må kjøpe den etterhvert.:)

Ser lovende ut denne filmen, men jeg er skeptisk. Når jeg skal kjøpe Cocpittfilmer skal de ta for seg systemene, checklister osv og ikke vise 70% naturfilm.

Er ikke World Air Routes da, det er litt synd..
Takk og pris for det. For de karene kan ikke lage cocpittfilmer. Kjøpte en gang deres Braathens fiilm. Det var den største dritten av en cocpittfilm jeg har sett. Sålangt er det kun ITVV som har levert filmer som faktisk kan kalle seg cocpittfilmer.

Jag tycker att World Air Routes är mer att man verkligen åker med. Det passar mig bättre även om tidiga filmer inte var så bra filmade. ITVV tycker jag är ok om man vill sätta sig in i system och saker på varje flygplan. Men för mycket snack och för lite verkstad. Trevligt också men personligen har jag alltid föredragit World Air Routes. Men med Janne nu i egen sits och med mindre natur, som han själv säger, så tror jag att det här kommer att bli skitbra.

/Daniel

Hmm, jag känner inte till några norska sidor som säljer DVD. Förslag?

Tollgrensen, hur mycket är det?

Skulle inte den norska siden bli tvungen att lägga den kostnaden på kunden?

Hmm, jag känner inte till några norska sidor som säljer DVD. Förslag?

Tollgrensen, hur mycket är det?

Skulle inte den norska siden bli tvungen att lägga den kostnaden på kunden?

Tollgrensen er på 200 NOK eksl. frakt

Back