Ny ATC flyradar utenfor Norge.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Vi fikk en henvendelse fra Kuvait om bistand for å sette opp en ATC box i Kuvait og ved
hjelp av vår mann Tom, så kom den på lufta i går kveld.

Ta en titt:

VNC som vanlig, får du spørsmål om brukernavn - Trykk OK - krever ikke noe.

OKBK.MYVNC.COM

Jan

Det brer om seg - spørs om amerikanerne flyr med mode S i sine kvasse fly, men kanskje et og annet CIA-fly kan plukkes opp :lol:

Hvorfor du ikke kommer inn, er et ??

Kommer ut/inn og her er et bilde fra dette.

Jan

Attachments

• 24-6-07.jpg
    24-6-07.jpg
    85 KB · Views: 1,755
Kommer fortsatt ikke inn på den, får Failed to connect to server!
Men alle de norske funker fint her

Airbus 330.

Originally posted by Airbus 330

Kommer fortsatt ikke inn på den, får Failed to connect to server!
Men alle de norske funker fint her

Airbus 330.

Samme her :angry:

Originally posted by LN-KGL

Det brer om seg - spørs om amerikanerne flyr med mode S i sine kvasse fly, men kanskje et og annet CIA-fly kan plukkes opp :lol:

Mye av de amerikanske troppetransportene gaar til Kuwait, saa det blir nok en del ATA, Omni, World og andre chartere .. Tror ikke Tristarene eller 752'ene til ATA har mode-S, men 753'ene har iallefall.

Jeg går rett inn:

okbk.myvnc.com

Du får spørsmål om Server - trykk enter.

Nå er kl: 21:10 - mandag kveld.

Jan

Kom greit inn, og det foerste jeg saa var KAC301 / SE-RBG (Novair A330) paa climbout. Rekkevidden er imidlertid ikke allverden ..

Du får få gutta der nede til å få opp flytypene slik du har her hjemme Jan. :up:

Airbus 330.

Jeg bruker følgende i VNC

OKBK.MYVNC.COM

Hvis du får noen spørsmål, trykk YES.

Den funker som bare det.

Jan

Hei kommer ikke inn på OKBK.MYVNC.COM det kommer sånn passord se vedlegg

Hva er passordet ???

Attachments

• ScreenShot001.jpg
    ScreenShot001.jpg
    93.8 KB · Views: 1,528
Du maa vel inn paa portalen til ATC og melde deg paa der for aa faa passordet (siden denne traaden er eldgammel tipper jeg det)

Last edited:
Du maa vel inn paa fjortissportalen til ATC og melde deg paa der for aa faa passordet (siden denne traaden er eldgammel tipper jeg det)

Hvorfor får folk som Tommy777 lov til å holde på med sånne kommentarer ???

Det skal sies at 90 % av folkene som er på ATC-flyradar sitt forum er også her inne, så da er vel dette også en fjortissportal.

Lurer på om Tommy777 har noe imot unge mennesker som har flyintresse litt over det normale ??
Han er sikkert å sniker på ATC forumet selv, men er nok for voksen til å innrømme det.

Tommy777 har du ikke bedre ting å skrive i forumet så kan du heller gi FAEN, du er jo verre en de fjortissene du er så glad i.
Jeg for min del har det helt fint på det andre forumet, og verdsetter meldinger fra alle mennesker uansett om de er gamle eller unge.

hurvert

Back