• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny 757W til OSL og ARN

Originally posted by Dag Johnsen
LN-KGL, jeg har ikke satt opp PC'en til aa faa aircraft routing hjemmefra... saa jeg vil ikke vite noe foer Mandag.

Dag
Jeg er lytter øre på mandag ettermiddag :thumbup

Her er ship 134 fotografert i Manchester (selvsagt fra Aviation Viewing Park)
N67134_KF_110605.jpg

Bildet er fra Ringwayreports

synes av bildene for tiden at de største flyene ofte står fjernparkert. Er det for få gater til å ta imot slike fulle fly, eller er kapasiteten sprengt på enkelte tider?

Aeroflot står der fordi de har en kveldsankomst på lørdagkveld, og flyet går ikke før 12.55 på søndag formiddag :)

Igjen! CO`s 757 er noe av det peneste som finnes. I luften, på bakken eller på et forum nær deg!!!

Originally posted by Dag Viking
Det er jo fine tall det. Ingen airbus-winglets som kan vise til det samme!

Jeg er rimelig spent på om det blir winlets ja!
Har forresten noen av 738 winglets? I så fall hvor mange? Jeg har jo to turer med de også, MCO-CLE og CLE-EWR

Hva med wingleten til MD 11? Hvordan er den i forhold til Airbus and Boeing?

Originally posted by HMWK
Originally posted by Dag Viking
Det er jo fine tall det. Ingen airbus-winglets som kan vise til det samme!

Jeg er rimelig spent på om det blir winlets ja!
Har forresten noen av 738 winglets? I så fall hvor mange? Jeg har jo to turer med de også, MCO-CLE og CLE-EWR

Hva med wingleten til MD 11? Hvordan er den i forhold til Airbus and Boeing?

Bedre enn A320, dårligere enn 330/340, 744, blendet winglets på 737/757 og raked på 777NG og 764

Back